Tudor-tråden

Er det noen BB54 her inne egentlig? Gleder meg til å prøve den på.

Har hatt min siden i sommer. Eller det vil si min og min...
Samboer har brukt den nesten konstant etter det, selv om hun har mange andre å velge blant.
Men det overrasket meg faktisk at den var veldig fin på min arm også. På armen ser den ikke såå mye mindre ut enn BB58, men har litt annet utrykk. Ser bredere ut ved lugs. Proporsjonene gir litt mer vintage-look. Særlig for de som har sett en no-crown guard sub fra 5060-tallet før.
Skulle nesten hatt to lenker, en justert til henne, og en til meg, som hadde gjort det lettere å byttelåne (er generelt mest fan av lenke).

Noen bilder fra arkivet:


20230630_164023.jpg



20230630_200451.jpg


20230630_163648.jpg
 
Har hatt min siden i sommer. Eller det vil si min og min...
Samboer har brukt den nesten konstant etter det, selv om hun har mange andre å velge blant.
Men det overrasket meg faktisk at den var veldig fin på min arm også. På armen ser den ikke såå mye mindre ut enn BB58, men har litt annet utrykk. Ser bredere ut ved lugs. Proporsjonene gir litt mer vintage-look. Særlig for de som har sett en no-crown guard sub fra 5060-tallet før.
Skulle nesten hatt to lenker, en justert til henne, og en til meg, som hadde gjort det lettere å byttelåne (er generelt mest fan av lenke).

Noen bilder fra arkivet:


Vis vedlegg 360195


Vis vedlegg 360196

Vis vedlegg 360194

Ser bra ut! Er det i praksis samme lenken på begge? Jeg liker at de har gått for 20mm mellom hornene - gode proporsjoner imo. Artig å se om de lanserer den med blå skive også.
 
Hei, er det noen her inne som har fått tak på Tudor Black Bay med rød bezel enda? Jeg har en i bestilling men det kan ta litt tid før den kommer, så en får smøre seg med tolmodighet. Kanskje noen vil poste et bilde? :D
 
Hei, er det noen her inne som har fått tak på Tudor Black Bay med rød bezel enda? Jeg har en i bestilling men det kan ta litt tid før den kommer, så en får smøre seg med tolmodighet. Kanskje noen vil poste et bilde? :D
20230612_220256.jpg

Fikk min i mai. Det ble dessverre ikke noen innertier hos meg så den ble solgt igjen i løpet av sommeren. Ble for mange divere i boksen. Men kul og komfortabel med 5-link lenken. Trodde ikke det var ventetid på disse, har du prøvd å ringe å spørre om hvordan det ligger an? Synes det hørtes litt rart ut.
 
Da jeg kjøpte noe annet i høst forhørte jeg meg om det var mulig å plukke med seg BB58 rød bezel på dagen, og da fikk jeg beskjed om at det var mulig.
 
Vis vedlegg 360472
Fikk min i mai. Det ble dessverre ikke noen innertier hos meg så den ble solgt igjen i løpet av sommeren. Ble for mange divere i boksen. Men kul og komfortabel med 5-link lenken. Trodde ikke det var ventetid på disse, har du prøvd å ringe å spørre om hvordan det ligger an? Synes det hørtes litt rart ut.
Jeg har satt meg på liste på denne og fikk vite at det er mellom 6-12mnd ventetid så det blir vel i løpet av året engang vil jeg tro. :)
 
20240302_094024.jpg

Personlig overlevering på døra av ny original rem med buckle og montering. Bjerke leverer bokstavelig talt :)
Synes den komplimenter BB58 på en ypperlig måte og fremhever vintage-viben fint. Også blir den såpass annerledes i uttrykket at den slipper å krangle med suben om armtid :)