Tudor Black Bay

Jeg er langt fra sikker på at dette blir en klassiker, forstå meg rett det er et fint ur men i mine øyne har de blandet kortene. Å innføre den gamle Roselogoen er flott hvis de hadde gjort det i hele sortimentet, at de setter Snowflake visere er fint men de burde fulgt opp med Snowflake timemarkører på skiven-runde markører passer ikke til viserne IMO. Just my 2cent, uret er flott uansett.
Tom

Ja en salat av gammelt og nytt her. Også dette med roselogoen opp mot resten av serien. Allikevel har den noe med seg og opp mot prisen mener jeg det er en kombinasjon som står seg.

Synes Black Bay er en kjempe tøff, klokke og lysten etter en er der hos meg:) Har dog ikke prøvd den på eller sett den live, så mulig ting vil forandre seg da. Legger også merke til at en del har kvittet seg med klokken nesten like fort som den har kommet.. Og hva er så grunnen til det? :p

Mangel av dato kan være en grunn. For egen del kan det være lysten på Explorer 2 som gjør at den byttes :)

Ikke uenig Tom. Jeg synes også det med visere kontra markører var litt halvveis... Men jeg synes alt i alt det er ett pent ur :)

For all del, dette er ett flott ur, ikke la deg påvirke av TS til flippesyken, du kommer sikkert til å bli svært fornøyd. Personlig beholder jeg mine ur til de blir vintage, kanskje enkleste måten å finne ut om det blir en kassiker som stiger i verdi. Make it a keeper.
Tom