Tudor Black Bay Fifty-Eight

Har også hørt 18-24 måneder.

Kan kanskje endre seg om Tudor lanserer modellen i flere varianter slik de har gjort med Black Bay på 41 mm?
 
Hvordan er Bjerke i forhold til service på klokker som er videresolgt etter å ha blitt kjøpt hos dem? Ser bruktmarkedet florerer av BB58.
 
Hvor du har fått tak på din, er ikke vesentlig.
Et produkt kjøpt over disk i Norge, har 5 år garanti/reklamasjonsrett uavhengig av opprinnelig kjøper. At førstemann i køen var en opportunistisk kødd kun ute etter raske penger, er Bjerkes problem.

Ja, det er utrolig frustrende at folk setter seg på venteliste bare for å tjene 4-5000. Men Bjerke følger med og svartelister?
 
Det vil i tilfellet ikke være ditt problem, kun de som har kjøpt den for å flippe den.
 
Til dere andre med Tudor Black Bay 58: Fikk tak i denne ganske nylig. Veldig fornøyd med klokka, men krona oppleves ganske annerledes enn Tudor Black Bay 41 mm med in-house movement. Den er for eksempel betydelige vanskeligere å skru inn og ut og, hvor BB på 41mm er veldig enkel, og du er ikke et sekund i tvil om krona er skikkelig skrudd igjen. Dette kan naturligvis ha med å gjøre at krona er betraktelig mindre på BB58.

"Tikkingen" når man trekker opp klokka synes jeg også er helt annerledes - lyden er mye mer markant: Det er en jevn tikking når man skrur krona rundt. På 41 mm min er den nærmest uten lyd når man trekker den opp.

Høres det kjent ut for dere som har eller har hatt begge klokkene?
 
Redigert:
Ikke helt det du spør om men jeg svarer like vel. Jeg har Pelagos med in-house urverk, den lager veldig lite lyd og har lite motstand når jeg trekker opp.