Tudor Black Bay 2016 Inhouse **Unboxing**

Grattis! Denne er fet! Har det ikke vært litt venting på denne? Eller kan det stemme at jeg så den hos Askeland i Kristiansand på lørdag? Hadde noe annet på gang, så hadde ikke tid til å kikke nøye, men mener jeg så en sort BB med rivet-lenke i monteret...

Usikker på om det er venteliste på den, men har gått en del tid fra lansering og frem til den ble tilgjengelig over disk her i Norge. Selv ventet jeg på den siden den ble lansert i Basel, usikker på om det stod flere på liste bak meg. Var ingen foran ihvertfall..

Grattis! Denne er fet! Har det ikke vært litt venting på denne? Eller kan det stemme at jeg så den hos Askeland i Kristiansand på lørdag? Hadde noe annet på gang, så hadde ikke tid til å kikke nøye, men mener jeg så en sort BB med rivet-lenke i monteret...
Usikker på hvordan det er nede hos deg på Sørlandet, men på Bjerke i Oslo sto det i hvert fall 40-50 stk på ringeliste. Jeg tok ingen sjanser og la inn et depositum som sikret meg en av dem på den første leveringen. Veldig usikker på hvor mange de fikk inn, men jeg kjøpte i hvert fall den ene Black på rem de hadde. Blue var eneste de hadde på lenke.

Det stemmer. Var selv innom å prøvde begge to på lørdag. Tror de hadde venteliste på Black Bay Bronze, men Black Bay Dark og denne som er vist her kunne jeg fått med meg på dagen.

• Liker
Reaksjoner: Balongum og aksgro