TS Drives

Imorgen skjer det! Her (link) er et lite infoskriv. Kortversjon under:

Plan for TS drives #1 - 30.06.2019
  • Oppmøtested: Sjøflyhavna Kro på Fornebu.
  • Oppmøtetid: 11:00
  • Avreise fra møtestedet: Cirka 11:20 - 11:25
Vi kjører følgende rute, retning Drammen fra oppmøtested, tar av motorveien ved Lier mot Holmsbu og kjører rundt Hurum. Her finner du detaljer: https://goo.gl/maps/kCaEaokrg8wJy4928

Vi stopper i Holmsbu for kaffe / lunsj på Privaten Café.
Uvisst hvor lett det vil være å finne parkering i Holmsbu, men det løser vi på ett eller annet vis.

Mitt telefonnummer finner du i infoskrivet som jeg lenket til ovenfor – sånn i tilfelle.
Undertegnede kjører sort gammel Porsche 912.

Det blir forskjellige biler av forskjellig motorkraft og årsmodell, så anbefaler å ta det i betraktning når ruten kjøres.

Sees!
 
Redigert av en moderator:
Jeg hopper på ved ESSO stasjonen etter dere har tatt av motorveien. Ringeriksveien 1, 3414 Lierstranda. God plass til at folk kan stoppe der, hvis det er noen engelske eldre biler med må de sikkert få ned tempen litt uansett...:D

Det er jo notorisk labert med parkering ved havna i Holmsbu, men finner sikkert ut av det.
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch og Nicolai
Heftig! Dette blir bra.

Flere med? @C77 @Grendel @Edzilla @crown guard @Wangensten @Hvalse @A.foyn @Tom Henriksen @fysiofelipe etc :)

69_LeMans_Woolfe01.jpg
Jeg blir gjerne med i morgen, vet ikke hvorfor jeg ikke jeg har fått med meg dette tidligere.
Ses på Fornebu i morgen.
 
Får dessverre ikke denne gangen, ser frem emot masse bilder :)

Ses neste gang!
 
  • Liker
Reaksjoner: Nicolai
Super tur. Trivelige folk, og variert kjøremønster. Hjemveien gikk relativt raskt der jeg prøvde å henge med @Zawatch.

Neste gang må vi booke et litt vassere lunsjsted.

Det optimale hadde vært om vi kunne parkert rett utenfor restauranten, slik at vi kan se på bilene mens vi spiser.
Da kan vi snakke bil og klokke, mens vi ser på smykkene :)