Ville du virkelig likt at serviceverkstedet ditt freste avgårde og testet alle 1001 hestekrefteneIkke jeg..
Lekkasje er faktisk mest kritisk fra 0-10meter. Det er da man har minst trykk på tetningen og vann kan presse seg forbi. Jo mer vanntrykk på tetningen, jo større flatetrykk og større tetningskraft. For større dyp er det spesielt deformasjoner som kan føre til lekkasje... Skal ikke ta dette noe videre--- Go hælg!
Kan ikke urene sendes inn til et "hoved verksted" å bli testet bedre?![]()
Det må jo være gode nyheter så i måte? Da burde jo strengt tatt en hvilken som helst 3 atm klokke faktisk tåle sin tur i et vilkårlig basseng eller lignende.
Snakka med service senteret til Rolex i stavanger i dag, og urmakeren kunne fortelle meg at de trykkteste til 10 bar for de fleste ur. For ur som hadde 500m +++ WR, hadde de spesial utstyr for å teste ....
Uten at han gikk noe mer inn på det? Hørtes ut som bs. "Til det har vi noe "spesial"-utsyr"
Uten at han gikk noe mer inn på det? Hørtes ut som bs. "Til det har vi noe "spesial"-utsyr"
Han forklarte jo utdypende, men jeg husker ikke helt hva og hvordan... var litt i ørska siden jeg nettopp hadde handlet der og han justerte lenka for meg![]()
ikke noe spennende, bare en ny rolex...![]()