Trolig svindel på Finn... styr unna

Jeg kunne få kjøpe den før i dag, men når jeg sa jeg kunne komme og hente den var den solgt...
Han trodde jeg mente en annen klokke han skulle selge.
Her lukter det...
 
Jeg kunne få kjøpe den før i dag, men når jeg sa jeg kunne komme og hente den var den solgt...
Han trodde jeg mente en annen klokke han skulle selge.
Her lukter det...

Det som har skjedd i mellomtiden her, er at jeg har snakket med han på telefon, og bedt om blant annet forklaring på hvorfor han fortsatte å selge klokken, selv etter at den skulle være på vei i posten til meg. Hans forklaring på dette er at han hadde omfattende erfaring med å selge klokker, og at det skjedde at de ikke ble hentet på posten, og at det derfor var greit å ha alternative kjøpere klare.

Din henvendelse tidligere idag Trofald, hadde han misforstått dithen at det gjaldt en Avenger som han også skal selge.

Om han ikke var oppmerksom på denne tråden tidligere, så har jeg nå sendt han en e-post og fortalt han at jeg har opprettet den. Han forteller at både han selv og hans bror er aktive her inne på Sonen, og har mange gode referanser på klokkesalg, og at det videre må finnes en naturlig forklaring på det som har skjedd.

Jeg har derfor oppfordret han til å fortelle sin versjon av denne historien, her på denne tråden, slik at det ikke bare er min versjon som blir stående.

/Christopher
 
Ingen forklaring, men klokken har tydeligvis ikke blitt stjålet ut av esken av Posten, siden han fortsatt selger den på Finn og annonsen enda er aktiv! På tide at alle som har vært i kontakt med ham rapporterer ham inn, om dere ikke har gjort det allerede.