Trippel unboxing

CIMG1153.jpg

Ikke la lenken lure dere, den er fra en SUB. Så det er dessverre ingen sub uten crownguard dere ser.

CIMG1157.jpg

I boksen, fine lenker?

CIMG1159.jpg

Se der ja, de så dagens lys til slutt:)

CIMG1160.jpg

En Rolex Submariner 14060 og en Rolex Explorer 1016

Wow, slik massiv unboxing har jeg ikke sett siden jayeff herjet som verst. Grattis med 3 tøffe ur;)

Hahhaa noen har lurt deg. Hadde du kjøpt en Legend Diver istedet, hadde du sikkert fått en til Råleks:D

Woho, bra greier! Ren byttehandel med 197-en, eller har du vært veien via cash? Og er det uhøflig å spørre om alderen til disse skjønnhetene?

Hahhaa noen har lurt deg. Hadde du kjøpt en Legend Diver istedet, hadde du sikkert fått en til Råleks:D

hehe, stemmer det! men jeg vet det er noen her inne som har sniffet litt på IWC´n, så mulig den går. Får se om vi blir venner:)

Woho, bra greier! Ren byttehandel med 197-en, eller har du vært veien via cash? Og er det uhøflig å spørre om alderen til disse skjønnhetene?

Det ble som du gjetter mot en Panerai ja. Explorern har et serienummer som sier 73, men papirer som sier 76. Submarineren aner jeg ikke og IWC´n er 2011.

Gratulerer med tre veldig kule klokker, Mathfjeld! Er jeg helt lame som syns explorern er finest?