Etter siste tids hendelser har jeg strevd med alvorlige anfall av stirring og ukontrollert sikling. Jeg må poengtere at det nok er de, MrK, som ene og alene står bak de hendelser som framkallet min nå desperate tilstand.
Sett i lys av dette ser jeg meg dessverre nødt til å be om kompensasjon for tapt ansikt og arbeidstid. Slik jeg ser det vil en passende kompensasjon være en titt i begge de aktuelle boksene. Ikke bare den ene, slik situasjonen er i skrivende stund. Samt vil jeg be om detaljerte bilder av begge bokser og ur. Sistnevnte, bilder av ur, er et presserende punkt i denne enighet.
Jeg forbeholder meg retten til å stille følgende krav til fotografisk materiale:
Flotte
I Fokus
Uten forstyrrende elementer som, men ikke begrenset til, damer, biler, båter, husdyr
Etter mye leting fant jeg enderlig brilleetui boksen jeg nevnte.
Vet ikke om dette er en service boks eller den faktiske boksen, men håper poenget mitt med brilleetui enderlig kommer til rette
Det stemmer nok, og dette gjelder nok stort sett alle produsenter! Klokken sendes ikke i den boksen du får med deg hjem fra butikken. De er pakket i noe annet under forsendelsen, dog har på langt nær alle like flott forsendelsesinnpakning som PP..!
Ser jeg at jeg totalt har gått glipp av denne tråden! Uff, beklager, og jeg ser jo at mye materiale her er flippet allerede. Ai Ai Ai... Sånn går det når man ikke følger med.