Hva skjer? Eller er det bare jeg som får database error-feilmeldinger stadig vekk?
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.360 Sted Oslo 24. feb. 2011 #1 Hva skjer? Eller er det bare jeg som får database error-feilmeldinger stadig vekk?
J jayeff Guest 24. feb. 2011 #6 Det er først når forumet ikke virker som det skal at man oppdager hvor "avhengig" man faktisk er...
G Guest571 Guest 4. juni 2011 #7 Er trege servere et vedvarende problem? Jeg opplever utrolig dårlig respons på siden den siste uken.
N Ndure Guest 4. juni 2011 #8 Hos meg også går det veldig veldig tregt. Kanskje på tide å stenge forumet for en liten opprydning?
maghas9 Medlem 6. nov. 2009 Innlegg 3.480 Sted Østlandet 4. juni 2011 #9 Mathfjeld skrev: Er trege servere et vedvarende problem? Jeg opplever utrolig dårlig respons på siden den siste uken. Klikk for å utvide... Opplever akkurat det samme! Fungerer ikke helt optimalt for å si det sånn..
Mathfjeld skrev: Er trege servere et vedvarende problem? Jeg opplever utrolig dårlig respons på siden den siste uken. Klikk for å utvide... Opplever akkurat det samme! Fungerer ikke helt optimalt for å si det sånn..
Jon Henrik Grunnlegger Medlem 12. okt. 2007 Innlegg 6.640 Sted Fredrikstad 4. juni 2011 #10 Er klar over at det har vært et problem de siste dagene. Har vært i kontakt med support personell hos host, men man har problemer med å finne ut hvor problemet ligger.
Er klar over at det har vært et problem de siste dagene. Har vært i kontakt med support personell hos host, men man har problemer med å finne ut hvor problemet ligger.
vintertid Medlem 28. mars 2011 Innlegg 56 Sted Oslo 30. juni 2011 #11 Ultratreigt! Er det bare hos meg? Alle andre nettsider jeg åpner går som en kule, men TS står i dag for TreigeSt Jeg har restartet osv - men like treigt. Støttende ord eller nyttige triks taes imot med takk
Ultratreigt! Er det bare hos meg? Alle andre nettsider jeg åpner går som en kule, men TS står i dag for TreigeSt Jeg har restartet osv - men like treigt. Støttende ord eller nyttige triks taes imot med takk
S Sponon Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.596 30. juni 2011 #13 Har vært litt lav hastighet de siste dagene ja...
rattytdr Medlem 10. jan. 2011 Innlegg 638 Sted Stjørdal 30. juni 2011 #14 Tregt forum? Jeg synes det tar en evighet å laste ned en side i dag. Er det andre som har samme problem eller er det bare hos meg?:sad:
Tregt forum? Jeg synes det tar en evighet å laste ned en side i dag. Er det andre som har samme problem eller er det bare hos meg?:sad:
vintertid Medlem 28. mars 2011 Innlegg 56 Sted Oslo 30. juni 2011 #15 Om du titter i posten under føler du deg ihvertfall ikke alene lenger