Tregt og ustabilt forum i dag

Beklager å syte om dette igjen, men å surfe på TS er som å surfe på en ADSL linje som drypper av sirup:cry::cry:

Har vært slik i over en uke.. Noen håp om forbedring?

Opplasting av bilder.

Jeg sliter med opplasting av bilder etter oppgraderingen. Men det er sikkert bare jeg
som gjør noe feil. Det står "invalid URL" HJELP!

Jeg klarer ikke helt å replikere feilen du får.

Kan du forklare stegene du gjør som fører til feilmeldingen?

EDIT: Fant ut hva som var feil. "Retrieve image from location and reference locally" var på som default, og førte til feilen. Denne er nå unticket som standard. Gi meg en beskjed dersom du fortsatt får feilen.

Om serveren har spist lavkarbo igjen eller har jeg blitt hacket av en usosial finsk fjortiss som tilbringer store deler av døgnet i mammaens kjellerstue?

Har også problemer med bilder i dag men som juice sier må vi nok her skylde på de som hoster bildene. Litt kjipern men ikke stort vi får gjort noe med tror jeg.

Eventuelle bilder som legges ut som ikke vises skyldes enten brukerfeil eller feil hos bildetjenesten hvor bildene legges ut ettersom ingen bilder lagres lokalt her på Tidssonen.no.

Jeg vet, jeg bare brukte denne tråden siden jeg ikke så det som nødvendig og opprette en ny:) Ser ut som brukerfeil er en sannsynlig løsning.