Hmm, den var ny. Her har det jo vært flagget flere sider. Ser uansett ikke at klokkegleden lider noe pga at en tråd som denne finnes, hvorfor skulle det være slik?Ja, hvis man flagger kun én side av den.
Dette er vel ikke et nytt fenomen her på tidssonen. Her selges det jo biler og skjorter, diskuteres hunder og legges ut bilder av katter. Skjønner ikke at du velger å problematisere akkurat denne tråden.Skjønner virkelig ikke at dere av alle steder må ta dette på tidssonen? Det må da finnes bedre steder?
Meningsbrytninger er interessant, men du mener vel ikke at jeg skal begynne å diskutere med meg selv? Gode diskusjoner er vel når man diskuterer fra ulikt ståsted?Ja, hvis man flagger kun én side av den.
Jeg har tidligere tatt til orde for at denne tråden ikke har noe på Tidssonen å gjøre. Det er en avsporing og forsøpling som ikke har noe med klokker og klokkerelaterte ting å gjøre. Jeg er fortsatt på TS daglig for å se hva som rører seg, og synes det er trist at denne tråden er den tråden det har vært mest liv i den siste måneden!
@Jon Henrik vær så snill og slett denne drittråden, så kan de 4-5 mest aktive bidragsyterne leve ut sine betraktninger i andre medier. Jeg har ikke sett poenget med å fornye SP-medlemskapet når den mest aktive tråden her inne dreier seg om politikk, religion etc. Jeg kan love deg et nytt SP-medlem på dagen (hvis jeg får bli medlem igjen da)![]()
Kanskje Griffin oppfant det hele, men det som treffer rett i målet er at denne demoniserings taktikken har vært brukt igjen og igjen inntil nå.Hehe, raskt google søk på G Edward Griffin tilsier at han «lectures» ikke er noe vi skal vektlegge så mye tenker jeg![]()
Hehe, raskt google søk på G Edward Griffin tilsier at han «lectures» ikke er noe vi skal vektlegge så mye tenker jeg![]()
Det er faktisk et paradoks at denne deprimerende tråden er den absolutt mest aktive tråden i et forum basert på glede og entusiasme.Jeg har tidligere tatt til orde for at denne tråden ikke har noe på Tidssonen å gjøre. Det er en avsporing og forsøpling som ikke har noe med klokker og klokkerelaterte ting å gjøre. Jeg er fortsatt på TS daglig for å se hva som rører seg, og synes det er trist at denne tråden er den tråden det har vært mest liv i den siste måneden!
@Jon Henrik vær så snill og slett denne drittråden, så kan de 4-5 mest aktive bidragsyterne leve ut sine betraktninger i andre medier. Jeg har ikke sett poenget med å fornye SP-medlemskapet når den mest aktive tråden her inne dreier seg om politikk, religion etc. Jeg kan love deg et nytt SP-medlem på dagen (hvis jeg får bli medlem igjen da)![]()
…slett tråden om middag. jeg er veggis.Dette er vel ikke et nytt fenomen her på tidssonen. Her selges det jo biler og skjorter, diskuteres hunder og legges ut bilder av katter. Skjønner ikke at du velger å problematisere akkurat denne tråden.