To små kinesere og en tysker

Grattis! Er selv stor Nomos fan og det brygger nok mot et ur fra dem før eller siden, men er også veldig nyskjerrig på det Beijing uret.

Hadde det vært mulig med noen flere bilder? Gjerne i profil (og av baksiden), 8,9 mm er nydelig slim for et automatic og absolutt interessant.

Da har jeg tatt noen bilder av BJWAFen.

Meget forstyrrende nyhet: I dag lå det en regning fra DHL på over 4000 kroner i postkassen. Dette til tross for at det klart og tydelig står på Nomos' nettsider at alt er inkludert:

"The products are shipped customs cleared and with all taxes paid"

Jeg har selvsagt ikke fått svar fra DHL, men heller ikke fra Nomos. Dette er sånt som kan legge en demper på min helg... Jeg har sjelden opplevd en knirkefri DHL-levering.

Oppdatering mens jeg skriver: Nomos er raske: "Thank you for your e-mail. We are very sorry to hear that you have received an invoice from DHL, which should not have been the case as the NOMOS Store indeed ships DDP. We have forwarded the issue to our shipping manager, who will look into it and try to solve the problem as fast as possible."


Men nok om det. Her er bildene av BJWAF T18, Automatic. Jeg legger dem i det første innlegget også.

bjwaf-front_zpsaff869f3.jpg


bjwaf-back_zps09ad64dd.jpg


bjwaf-side_zps19bca870.jpg


bjwaf-crown-side_zpsd27e02d5.jpg


Todda
 
Redigert: