N
Ndure
Guest
Jeg er ikke så glad i Chrono uansett klokke. Har alltid likt enkle klokker. Prisen er en annen ting. En Chrono kommer kanskje med alderen. 25+ har jeg kanskje en annen mening.
Jeg er ikke så glad i Chrono uansett klokke. Har alltid likt enkle klokker. Prisen er en annen ting. En Chrono kommer kanskje med alderen. 25+ har jeg kanskje en annen mening.
Ja, er jo ikke så lenge siden du fikk din første chrono jayeff, blitt vandt med den?
For min del savner jeg stort en mekanisk chrono...Har jo både hatt Breitling Chronomat og IWC Da Vinci Chrono, savner litt mer bevegelse på skiven.
Beklager så meget jay. Prøver igjen, blitt vandt med Daytonaen?
Hvor mye kan jeg egentlig regne med å få i avslag?
Bare ikke gå inn i forretningen og spør om hvor mye du kan få i avslag... Etter en lengre samtale sier du at du muligens er interessert, men det avhenger litt av prisen. Si at det er litt mer enn du hadde tenkt å bruke akkurat nå, men dersom prisen er ok så kan du slå til![]()
Jeg har vært inne i flere Protid forretninger og ble tilbudt 20% avslag på alle TH-modeller. Det var etter en lengre klokkesamtale. Kan også nevne at jeg aldri tidligere hadde handlet i noen av nevnte forretninger.
Mine erfaringer tilsier at det er godt mulig å få en dog del mer enn 10% avslag.
Lykke til.
Mr Panerai: Hvor dyre klokker har det vært snakk om da?