Takk for tips @centro, har kikket på Garmin klokker og vurdert alternativer. Misset Venu, ser den støtter Galileo, har egen profil for både langrenn og sykling. Trodde jeg måtte opp på en 745 eller 945 for å finne støtte for det. Da er den på shortlist
Har du erfaring med opplasting av treningsøkter over wifi eller bruker du BT ? Håper wifi gir meg `sømløs` opplastning straks jeg når wifi som er autorisert på klokken.
Kan du starte,stoppe, pause etc treningsøkt med knappene og disable touch screen ?
Var ikke klar over at den hadde denne WiFi-funksjonen. Har gått gjennom BT for min del frem til nå, men skal gi det en sjanse og se hvordan det fungerer.
Edit: Ser nå at det kun er versjonen med musikk som har denne muligheten. Nåturlig nok for å kunne overføre sanger trådløst. Jeg har den rimeligere varianten så får ikke testet det ut dessverre. BT fungerer forøvrig utmerket for opplastning av økter. Jeg rekker knapt å komme meg inn døra før jeg får varsling på mobilen om at økta er lastet opp.
Redigert: