- Medlem
- 27. des. 2014
Har en Bambino selv. Gå for 22mm på perlon, i det de er litt fleksible.
Har prøvd både 20 og 22 på den før, og sistnevnte var desidert penest.
Har en Bambino selv. Gå for 22mm på perlon, i det de er litt fleksible.Har prøvd både 20 og 22 på den før, og sistnevnte var desidert penest.
Bambino er en flott klokke det, men jeg vil anbefalle deg å ikke gå for "gull", altså stål som er malt så det skal se ut som gull. Ser det ut som gull bør det også være det mener jeg. Gjorde den tabben en gang da jeg kjøpte min aller første mekaniske (en Tissot LeLocle) og jeg angrer på det kjøpet. Ligger i boksen uten å få armtid (men vil ikke selge da den har litt sentimental verdi).
Å gå med en "gullklokke" er nesten (bare nesten) som å bruke fake Rolex. Det er ikke hva det utgir seg for å være. Kan kanskje sidestille det med homage (et klokke som kopierer utseendet til annen, ofte mer kjent og dyrere, klokke).
Bare gi det en ekstra tanke. Om du synes det er greit så kjør på![]()
Hva synes du om klokkevalget mitt og ikke minst - hvordan liker du din bambino? Brukte du original pinsa i Perlon reimen?
Jeg var veldig i tvil når jeg skulle velge mellom alle Bambinoene, men jeg tror min er et kult valg?
Blir jo helt svimmel, og mer og mer usikker når jeg Googler bilder.
Surfet litt på Creation Watches etter å ha lest denne tråden. Denne her var da usedvanlig lekker:
http://www.creationwatches.com/prod...assic-automatic-er2400ka-mens-watch-6419.html