Da var Panasonic TZ40 kjøpt inn ;) Ta den med på GTG!
crown guard Medlem 23. april 2012 Innlegg 2.590 Sted Lier, Buskerud 28. feb. 2014 #16 acnorway skrev: Da var Panasonic TZ40 kjøpt inn Klikk for å utvide... Ta den med på GTG!
acnorway Støttemedlem Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.447 Sted Drammen 1. mars 2014 #17 crown guard skrev: Ta den med på GTG! Klikk for å utvide... Selvfølgelig @crown guard! Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Lien Støttemedlem Medlem 15. nov. 2011 Innlegg 1.480 Sted Bergen 11. april 2014 #19 Chalshus skrev: Her er mitt nye. Klikk for å utvide... Håper den var priset som feilvare, all skriften er jo speilvendt!
Chalshus skrev: Her er mitt nye. Klikk for å utvide... Håper den var priset som feilvare, all skriften er jo speilvendt!
aek Medlem 23. des. 2013 Innlegg 836 Sted Akershus 11. april 2014 #20 Chalshus skrev: Her er mitt nye. Klikk for å utvide... Vakkert! Jeg snudde det for deg, @Chalshus, Ximul høres så rart ut... Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Chalshus skrev: Her er mitt nye. Klikk for å utvide... Vakkert! Jeg snudde det for deg, @Chalshus, Ximul høres så rart ut...
Chalshus Medlem 3. des. 2010 Innlegg 1.431 Sted Vestfold 11. april 2014 #21 Ja se der, men sånne muligheter har ikke jeg i iPhoto. Får vel kjøpe meg et ordentlig redigeringsprogram .
Ja se der, men sånne muligheter har ikke jeg i iPhoto. Får vel kjøpe meg et ordentlig redigeringsprogram .
aek Medlem 23. des. 2013 Innlegg 836 Sted Akershus 11. april 2014 #22 Chalshus skrev: Ja se der, men sånne muligheter har ikke jeg i iPhoto. Får vel kjøpe meg et ordentlig redigeringsprogram . Klikk for å utvide... Med seriøst fotoapparat som dette må du jo nesten det, og da da kommer du ikke unna Adobe Lightroom. Uovertruffen software både for enkel bildebehandling, og minst like viktig, bildeadministrasjon.
Chalshus skrev: Ja se der, men sånne muligheter har ikke jeg i iPhoto. Får vel kjøpe meg et ordentlig redigeringsprogram . Klikk for å utvide... Med seriøst fotoapparat som dette må du jo nesten det, og da da kommer du ikke unna Adobe Lightroom. Uovertruffen software både for enkel bildebehandling, og minst like viktig, bildeadministrasjon.