Det stemmer! Designet korresponderer med Swing sine høvler, er nok lisensproduksjon. To deler, hvorav håndtak og kam er pressmontert sammen. Jeg har faktisk ikke prøvd denne "ordentlig" på en trippel barbering enda, da jeg har vært svært fokusert på å forbedre teknikken min med Merkur Futur i det siste. Det står i et Treet Platinum-blad. Disse pleier gi meg en god barbering, og virker som en god mellomting hva det gjelder skarphet og skånsomhet. Egentlig liker jeg aller best Feather, men jeg er gått tom og prøver bruke opp alt av div jeg har liggende før jeg kjøper mer.
Det går mye i engelsk Gillette her i huset også. Jeg har barbert meg oftest med en veldig nett New (med lang kam), men har også hatt noen gode barberinger med en engelsk Rocket som jeg gjerne skulle brukt om jeg barberte meg daglig. Jeg har nesten ikke turd prøve Palmolive-høvelen i frykt for at den er fantastisk, og at det skal bli en barberingskvalitet jeg vil slite med å gjenskape om noe skulle skje med den. Jeg skal terpe litt mer Futur-teknikk før jeg tester Palmoliven skikkelig.
Jeg skal ta bilder i morgen om jeg har tid. I mellomtiden ser jeg gjerne de skråstilte du nevner, dette er noe jeg aldri har prøvd eller forstått hvorfor skal være så bra.