Tidssonen-tråden

Hvor er det blitt av @GrimReaper tro? Har du lagt opp? Det var mer fart og spenning her inne da du var aktiv!
Jeg ble lei av å få voksenkjeft @Klokkegutt. Så da trakk jeg meg tilbake. Fart og spenning var visst ikke å preferere her inne så da holder jeg heller kjeft. Men jeg titter innom og observerer at det er rimelig stille i fjøset på de fleste måter her inne ja.

Takk for oppmerksomheten 😉

Det er synd @GrimReaper! Jeg har satt pris på deg og dine innlegg. Ikke alltid, men ofte 🤣Klokker og motor f.eks. MEN det er ikke alt jeg er enig i, men er ikke det hele poenget med et forum? At man skal la seg inspirere og irritere🤷‍♂️
Det trodde jeg også @Thorvald. Jeg også var av den oppfatning at man ikke nødvendigvis må mene det samme som alle andre og si det alle vil høre for å være bidragsyter. Men det var visst ikke sånn det skulle være.

Men jeg setter pris på at jeg er savnet av noen andre "avvikere" 😉
I følge Keiseren så var det visst stikk motsatt for de fleste her.

• Liker
Reaksjoner: Klokkegutt og lahey
Det trodde jeg også @Thorvald. Jeg også var av den oppfatning at man ikke nødvendigvis må mene det samme som alle andre og si det alle vil høre for å være bidragsyter. Men det var visst ikke sånn det skulle være.

Men jeg setter pris på at jeg er savnet av noen andre "avvikere" 😉
I følge Keiseren så var det visst stikk motsatt for de fleste her.
Da foreslår jeg at du gradvis kommer tilbake. Start med de temaene som opptar deg mest.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Bgo80
Jøss, jeg trodde ikke du tilhørte generasjonen som blir krenket @GrimReaper ?

Må si at jeg ikke har fått med meg noen poster hvor du har fått "voksenkjeft" så jeg aner ikke hva dette skyldes.

• Liker
Reaksjoner: vgru