Jeg har brukt originale Docksides siden 70 tallet. Skikkelig allround sko, synes de passer udmerket til sommer bruk selv om man ikke har båt. Og nei, har ikke belemret de med hvite tennis sokker.Jøss. Sebago Docksides har jeg ikke sett eller hørt siden tidlig 80-tall. Er det fortsat hvite tennissokker i dem som gjelder?
www.tidssonen.no
najs jh, og jeg ville handlet meg en credor locomotive asap som min exit hvis det ikke var for andre prioriteringer akkurat nå, kanonklokke!Ukens episode, som nesten ble en «Japan-spesial», er ute nå
![]()
Podcast: Sommerklokker, «Genta fatigue» og japanske fremskritt
Hva skal få pryde håndleddet i sommervarmen?www.tidssonen.no
Likte denne episoden veldig godt! Japan er spennendeUkens episode, som nesten ble en «Japan-spesial», er ute nå
![]()
Fin podkast, bare en kommentar til rundt 35 minutter. Du tar faktisk helt, fullstendig og komplett feil angående produktutvikling i japanske ingeniørorganisasjoner.
Kort oppsummert min erfaring: Alt som kan overdesignes blir overdesignet, hvis det alt virker bør det ikke endres, endring drives utelukkende via konsensus i organisasjonen og aldri fra én leder.
Og hvis du ikke tror meg og enda lurer på hvorfor de ikke bare fikser den GS-spenna, se på drosjene i Japan. "Hvis det funker, ikke fiks det!"![]()
Min erfaring er at skal du endre en teknisk løsning må du starte øverst i en kinesisk organisasjon, nederst i en japansk.Angående konsensus-styringen, må jeg si jeg er mer overrasket. Sosialt og eksternt i forretningssammenheng så later det jo til å være et ganske tydelig hierarki. Jeg antok kanskje noe naivt at dette var ensbetydende med at man ikke lytter til flere stemmer internt, men der tok jeg altså feil.
Denne kan gå som 'ikke-dykker'-sommerklokke.Ukens episode, som nesten ble en «Japan-spesial», er ute nå
![]()
Blir kanskje denne: 100 m WR, lett i titan, tekstilrem, fargerik, passe quirky, elsk/hat? og morsom dagvisning. Sommerbrune armer mangler.
Vis vedlegg 371477Vis vedlegg 371476
www.tidssonen.no