Tidssonen Passaround

Se det, Mathfjeld! Flott rapport, og godt at flere enn meg er begeistret for den!

ingen anelse, men gøy for barna:)

Kjøpte denne selv nå, takk for tipset ;). Den viste de forskjellige klokkene mine med forskjellige tider så noe gjør den i hvert fall. En vakker dag kan det hende jeg orker å sjekke hvor nøyaktig den faktisk er, men inntil nå er den god underholdning :).

Se det, Mathfjeld! Flott rapport, og godt at flere enn meg er begeistret for den!

Jepp, liker den meget godt faktisk!

Den så ut til å ha ganske skarpe kanter på lugsene? Men ellers var den fin! :)

Det har den også, men det merker man ingen ting til når man bruker klokken:) Hadde også blitt litt feil om de hadde valgt å runde de kantene mens resten av klokken har en ganske "sharp" design.

fine bilder og fin mini-review. takk for oppdatering.

Bare hyggelig, fikk jeg testet macro-linsen til Nokiaen også.

Jeg sender en pm til Anders og spør om han skal ha den etter meg, hvis ikke er vel du next?

Veldig ryddig klokke, og ikke minst et veldig kult konsept dere har gående her! Har lest gjennom hele tråden nå. Moro å se hvordan meningene varierer.

CIMG1115.jpg

Klokke på TG!

Da har jeg snakket med Anders, han får klokken på torsdag:) Håper ikke du blir lei deg? :p

Jeg skal gjøre mitt beste for å få den raskt av gårde etter jeg har lekt med den :D

Da er Stowaen på hånda! Førsteintrykket er i all hovedsak positivt :D Kassen sitter fint på hånda, tøff satin finish på kassa og en clean, ryddig skive. Verket er jo ikke noe å skrive lange avhandlinger om, men hyggelig med display back likevel. Litt slack i bezelen trekker ned, men det synes jeg ikke er noe å stresse så mye med i denne prisklassen.

Bilder og videre inntrykk følger :)