Tidssonen Passaround

:D
Så lenge du poster noen av de actionbildene dine fra "real life" med klokka er det greit for meg.:p Det vil nok øke forventningene underveis.:)

Action er det nok av, intet problem...:D

IMG_6704.jpg

Ha ha.
Det går i Karius og Baktus både i bokform og CD hver eneste dag her hjemme for tiden.
Ikke gjør som mora di sier...Helt konge.:p

Da er påmeldingen over, og mail er sendt ut til alle deltakerne. Om du ikke har fått denne mailen, dropp meg en PM så sjekker jeg om jeg har rett mailadresse på deg.

Her er deltakerlista (dette er ikke rekkefølgen den blir sendt rundt i):
1 krille
2 Hopalong
3 Mathfjeld
4 Frodo
5 topale
6 G4RM
7 JoLu
8 adio
9 Auto
10 UJU
11 Marius T
12 Anders
13 Mogens
14 Braute
15 Magnus
16 Stipey
17 DJM
18 kristaafa
19 KarlFr
20 anhostma
21 LarsE
22 jsf
23 BRIO1368
24 Sponon
25 Ursa Major
26 gjmo
27 Habbes
28 DS3
29 fjk

Da har Tidssonen Passaround 2010 fått sin første sponsor! Jeg sendte en mail til svenske Singularstraps og spurte om de kunne utstyre Stowaen med noen straps, og det var de glade for å gjøre.

Så da jeg kom hjem i dag lå det en pakke og ventet med en sort Tropic strap, en khaki Bond-Nato og til slutt en grønn Zulu!

IMG_1607.jpg

En stor takk til Mikael og Luka hos Singular Straps for det!

Takker for alt jobb Krille, gleder meg også!:D:D
+1

På tross av at vi ikke en gang har fått Stowa'en til landet begynte jeg å tenke - når skal vi starte neste runde med Passaround :p

Det hadde ikke vært meg i mot å få prøve en ny, spennende klokke ca hver annen måned f.eks.
Når det til og med er lotteri med ca 1:30 vinnersjanges stiller i alle fall jeg opp.

Antar dette bare er fabler ettersom det er langt over leggetid. God natt, nå skal jeg drømme om PAM111'en jeg fikk tilbud på i dag.

Knallbra Krille!

Tenker også på neste runde, men hadde vært morsomt å øke innsatsen til feks 1500 kr i stedet.
Med 45k i potten og enklere tilgang på sponsor i runde to kunne man jo faktisk fått noe som var virkelig interessant!

kjempemessig! :)

gleder meg til å se litt bilder av klokken med forskjellige straps..

ikke for å mase, men hvordan ligger det ann med klokken?

Vi venter tålmodig på leveringsbekreftelse fra Stowa. Alle har betalt inn det de skulle, og klokka er bestilt. Jeg satte bestillingen den 16.august og har en ordrebekreftelse fra denne datoen. Det var for øvrig mens Stowafolket var på ferie (de hadde ferie t.o.m 23.8). På WUS er det nå oppgitt leveringsdato i november for de som har bestilt etter 23.8, jeg håper inderlig at vår ordre kommer med før dette og at vi dermed får levering i oktober, som var leveringsdato før dette. Jeg er ikke sikker på hvordan Stowa jobber, men det virker som om de lager klokker i batcher, og at alle som har bestilt innenfor et visst tidsrom får levering omtrent samtidig. Mulig at de dermed hadde laget ferdig noe før de dro på ferie, og begynner på nytt etter ferien med levering i november. Worst case så ser det altså ut til at vi må være tålmodige til november, men den som venter på noe godt..... :)

TL;DR - klokken er bestilt, håper på levering i oktober, kan bli november.

...kom litt sent inn her, men er det mulig å være med ? anser meg som seriøs på tidssonen ihvertfall ?? Mogens kan "gå god for meg"....håper jeg :)