Tidssonen Passaround

Glitrende tiltak. Jeg melder meg på uansett hvilken klokke det blir. Litt av spenningen bare hva vi lander på til slutt. jeg kan også være med på å gå opp til 500 hvis det er stemning for det.

Tenker også at det fort kan bli vanskelig å administrere alles potensielle motstridende ønsker og innspill så jeg foreslår at prosjektleder Krille får et noe utvidet mandat slik at vi ikke fanges i eviglange diskusjoner hvor man ikke kommer til enighet.

Også enig i at deltagelse bør forplikte til posting av bilder og en (mini) review i prøveperioden.

Ur: Kunne tenke meg å prøve Sinn.

Jeg er nok med!

Dette burde være en god anledning for å prute litt på prisen også.. Ingenting er bedre reklame enn at 30 klokkeentusiaster skal tilbringe en ukes tid med klokken på armet. Verdt noen % det vil jeg påstå å si!

Personlig kunne jeg godt tenkt å prøvd enkelte Hamilton klokker!

Finnes det noen norske klokke-blogger?

Blir dårlig annenhåndsverdi da...klokka har jo allerede hora rundt med halve Tidssonen...dessuten har vi jo noen tradere her inne som uansett definer "langvarig forhold" til sånn ca en uke...altså bissniss as usual...:D :D

Melder min interesse, dog avhengig av hva slags klokke man lander på.....et eller annet big size 45+mm er uansett lite poeng for meg å surre fast på puselanken.

Stowa Flieger høres interessant ut.

Jeg vil også være med å gamble.;)

:) Den eneste gangen jeg har vunnet noe, var da jeg satte loddet i bikkjas navn. Det ble litt vanskelig å forklare i butikken at MP3-spilleren ble vunnet av en boxer.

BTT: Jeg støtter Sponons forslag om Stowa. Flott klokke til gunstig pris. (Og en slik tåler litt gravering. Mitt utbrudd kom av tanken på å gravere en gammel Speedmaster eller liknende helligbrøde. Begeistret over ideen leste jeg nemlig ikke første post grundig nok, og forsto MkII som en vintage Omega.)

Husk at Stowa har en bestillings tid på 2-3-4 mnd. avhenging av modell. Ellers er det en svært attraktiv klokke.:D
MkII er også et godt valg her synes jeg.

Dette minner meg om når jeg gikk i 4.klasse, da hadde vi to bamser, Prikken og Stripa. Disse byttet vi på å ha med hjem så måtte vi skrive dagbok:) Dette håper jeg blir vel så gøy!

Utrolig bra forslag som jeg gjerne blir med på! Helson Sharkdiver hadde vært en morro klokke å prøve. Den ser ut som om den kan tåle en støyt også :p

Helson Sharkdiver er jeg og interessert i. Virker som en spennende klokke. Bør gå for ETA verk i den da....

Kjekt at de fleste ser ut til å ville det samme som meg; prøve seg på klokker som ikke er så vanlige. Blir liksom ikke så morsomt med en Seamaster, som 1/4 av forumet allerede har :)

Helson Shark Diver virker rå!

Har jo Helson Sharkmaster også

http://oceanictime.blogspot.com/2010/06/helson-sharmaster-prototype.html

Moro forslag med en passaround.

Hvis man skal ha en modell med steril skive så har jo MOLLE på svenske og internasjonale forum fått skrevet navnet sitt med klokkemerkenes font på sterile skiver med spektakulært resultat. På en Stowa kunne kanskje man skrevet TPA (Tidssonen Passaround) med IWC font eller noe... Hadde vært gøy med noe særegent.

-V