Tidssonen Passaround II

+ 1, kommer definitivt til å stemme på den:) Prisen der vi fant den er jo halv av det den egentlig koster også, så det må jo evt bli vanvittig bra:):)

Helt enig, syns dette er noe av det beste for 10k. Liker godt "pannekaka", men den sprenger jo budsjettet

Skal prøve å få stengt påmeldingstråden, så fortsetter vi i denne tråden. Her er det jeg postet om deltakelse, og prosessen videre:

Da var påmelding til Passaround II stengt, og jeg har gjort en poengberegning etter satsene stipulert på førstesiden. Poengberegningen er gjort i Excel, og har lagt til grunn postcount i går ettermiddag, hvor det for å gjøre det enkelt ble rundet av til nærmeste 100 poster. Det vil si at 249 poster = 2 poeng, 250 poster = 3 poeng.

De 30 heldige som får klå på en Ball er:

Passaround.png

Om noen ikke finner seg selv på listen, og mener de burde stått der, gi meg beskjed ASAP.

Merk at dette ikke er rekkefølgen klokka kommer til å følge på sin tur rundt om i landet. Den blir som sist, trukket.

Deltakerne kommer straks til å få en mail av meg med opplysninger om neste skritt i prosessen.

Hvorfor i hel..fikk ikke jeg være med denne gangen heller...nå stenger jeg snart ned hele kontoen min....:(

Hvorfor i hel..fikk ikke jeg være med denne gangen heller...nå stenger jeg snart ned hele kontoen min....:(

Godt spørsmål, foreslår at du tar kontakt med Krille og stiller spørsmålet direkte :).

(3 år + 7 måneder = 43 + 700ish poster = 50 poeng... om jeg forstår formelen brukt riktig).

Min feil, så aldri at det var en egen "påmeldingstråd".....typisk....

Kos dere med klokken:D Det er tydeligvis ikke meningen at jeg skal være med på sånne Passaround'er...jeg får følge med på bilder istendenfor...:neutral:

Dear Krille,

Order Number: CFD199
I am pleased to let you know that your the following items have been dispatched from your order (CFD199)

Customer Name: Krille Krokodille

Your item(s) were shipped by FedEx International Prority on the 28/10/2011.

Code Product Name Qty Status
BL-410 Fireman Racer 1 Shipped

Hi hi. Nå er vi igang igjen. Tjohoo.:D
Gleder meg til å prøve denne til tross for at min stemme gikk til en annen.