Tidssonen NATO (bilder og inspirasjon)

Jeg var så heldig å få en TS nato av et annet medlem etter at lageret i nettbutikken var tomt, hadde gledet meg til å sette den på min Polar. Det funket fint men den var litt stiv, og litt anonym i fremtoningen i forhold til den nye.

Kjempefornøyd med ny versjon, her er mitt fotobidrag

IMG_1250.jpg

Redigert:
Mottok den nye natoen i dag. Og må si jeg ble fornøyd. Den gamle er bra den assa, men ikke når du sammenligner. Bedre materiale, mer bøyelig, bedre farge, alt stemmer. Samt den lille tidssonen logoen på spennen:) Takk skal du ha @Juice for ett nydelig produkt.

Har ikke helt bestemt meg for hvilken klokke jeg skal bruke den på ennå, men etter oppfordring så ble den første testen gjort på Reversoen;)

Here you go @Thomas
AGqbpE4.jpg

Og siden jeg vet at noen vil blir skuffet om jeg ikke tar den andre siden også så. Til ære for deg @adamskater
8yyxQtj.jpg

Kom til å huske at Reversoen har 22mm lugs når jeg satte den på her nå, har vært vant til at alle er 20, men med arvegods på 18mm, Speedy på 20mm og Reverso på 22mm så får jeg nøye meg med den som passer til alle:)

Redigert av en moderator:
Hamilton Jazzmaster Chrono på den nye natoen. Kjapp levering av @Juice og stor takk til @adamskater som tilbød seg å sende buede baretter gratis til en stakkar i nød :)

Synes den ble grei på min Zenith Prime, dette er den "gamle" versjonen av Tidssonen nato. Men er allikevel en fornøyd bruker! :)

20130510_175024.jpg

@Wangensten - trodde aldri jeg skulle si det, men akkurat her gjør seg hvit skive best ;)
Noe som også Polaren før og Hamilton/Zenith efter er eksempler på
@slip - ingen årsak!