Hei,Kan managers till ridcully og gooners sende en pm till meg om vippsenummer og insettning av 100:-
Jeg leste nok ikke innholdet i tråden så nøye før jeg meldte meg på... Jeg spiller ikke om penger, så da skal jeg melde meg av ligaen. Lykke til.
Hei,Kan managers till ridcully og gooners sende en pm till meg om vippsenummer og insettning av 100:-
Hei,
Jeg leste nok ikke innholdet i tråden så nøye før jeg meldte meg på... Jeg spiller ikke om penger, så da skal jeg melde meg av ligaen. Lykke til.![]()
Jeg er litt fersk i dette gamet og kunne sikkert lest meg frem til det
Hvor ofte kan man bytte spillere?
Kan man bare sette inn reserver mellom hver runde?
Ikke veldig dumt, men det er ofte lurt å spare triple captain til en "dobbel runde".![]()
Anbefaler at du leser reglene da det er litt mer omfattende enn det som godeste @2stupidDogs sier her....![]()
Synes det er slett dømming, begge de gule er av den billige sorten IMO. Samme med det som Davies fikk. Jeg unner selvfølgelig City alt vondt, men det skulle aldri vært rødt. Før øvrig moro at en gammel Unitedkjempe fortsatt har et par scoringer i segKan vel like godt logge av dette. Spillerne mine blir jo sendt i dusjen på løpende båndHva f$#n driver du med Kyle Walker?
Synes det er slett dømming, begge de gule er av den billige sorten IMO. Samme med det som Davies fikk. Jeg unner selvfølgelig City alt vondt, men det skulle aldri vært rødt. Før øvrig moro at en gammel Unitedkjempe fortsatt har et par scoringer i seg![]()