Tidssonen Fantasy Premier League 17/18

Hur mye kan/vill du legge i potten för vinnarens flotte premie? Köps i tidssonens shop

  • 50:-

    Stemmer: 2 11,1%
  • 100:-

    Stemmer: 13 72,2%
  • 150:-

    Stemmer: 0 0,0%
  • 200:-

    Stemmer: 1 5,6%
  • 250:-

    Stemmer: 0 0,0%
  • 300:-

    Stemmer: 2 11,1%

  • Antall stemmer
    18
Kan vel like godt logge av dette. Spillerne mine blir jo sendt i dusjen på løpende bånd:mad: Hva f$#n driver du med Kyle Walker?
 
Kan vel like godt logge av dette. Spillerne mine blir jo sendt i dusjen på løpende bånd:mad: Hva f$#n driver du med Kyle Walker?
Synes det er slett dømming, begge de gule er av den billige sorten IMO. Samme med det som Davies fikk. Jeg unner selvfølgelig City alt vondt, men det skulle aldri vært rødt. Før øvrig moro at en gammel Unitedkjempe fortsatt har et par scoringer i seg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Synes det er slett dømming, begge de gule er av den billige sorten IMO. Samme med det som Davies fikk. Jeg unner selvfølgelig City alt vondt, men det skulle aldri vært rødt. Før øvrig moro at en gammel Unitedkjempe fortsatt har et par scoringer i seg :)

Ja det var håpløs dømming.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Ja man får to wildcards, men mener at det er tidsbegrensing på når de skal brukes (altså at du ikke kan spare på det å ende opp med to)

Wildcard nummer to kommer etter nyttår

Skifta jo diverre ikkje vice:)
Den stod jo allerede på Lukaku!:)

Får kjøre wildcard snart, men føler ikkje laget står så svakt akkurat nå heller.

Får ein 2 WC ila ein sesong?
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann