Tidssonen baby: Tag Heuer Monza caliber 36

Timely

Støttemedlem
Medlem
4. sep. 2010
Innlegg
126
Jeg er nok ikke den første som har blitt inspirert av alle de flotte bildene av klokker her på Tidssonen. Da jeg kom over tråden "Tag Heuer Monza caliber 36" startet av Sjur, var tiden kort mellom observasjon og aksjon :D Tag Heuer Monza caliber 36 var klokken som i sin tid åpnet øynene mine for at klokker var noe mer enn billige quartz verk fra Asia.

Den gang var det derimot ikke mulig for meg å kjøpe klokken, så det ble med utallige turer med "window shopping". Etter noe tid så gikk klokken til og med i glemmeboken... Gammel kjærlighet ruster derimot ikke og da jeg igjen fikk øyene opp for denne klokken, så tok "må ha" følelsen fullstendig overhånd.

En uke senere er det derfor tid for unboxing.

24C2362D.jpg

Unbox2.jpg

Unbox3.jpg

Unbox4.jpg

Unbox5.jpg

Unbox6.jpg


En herlig følelse å se klokken for første gang på mange, mange år :cool:

Unbox7b.jpg


Klokken sitter veldig godt på hånden, men det tar nok litt tid til å bli vant med klokkens diameter på 37mm. Den er betydelig mindre enn mine øvrige klokker :p

BE4609CA.jpg


... og så et bilde med skjørtet oppe :cool:
D13440B7.jpg
 
Igjen, gratulerer med en lekker klokke. Dette er noe av det flotteste jeg har sett fra nevnt merke.
 
Gratulerer med nydelig klokke! Synes den kler armen din godt jeg:) er det frekt å spørre om et bilde av baksiden?;)
 
Gratulerer, en virkelig flott Tag Heuer det der:) Liker den Monzaen godt, men den kunne kanskje vært 40mm feks ;)
 
Gratulerer!!
Og jeg er mørkegrønn av misunnelse!
Nå må du skjemme oss bort med masse ws!
 
Takk for alle gratulasjoner! Ingen tvil om hva som blir dagens klokke :D

811A6791.jpg


E84CEEBB.jpg
 
Hei Timely.

Gratulerer med ny klokke.
Er dette den Tag Heuer Monza som sto på e-bay for en uke siden ?

Jeg har noen TH caliber 36 i kikkerten. Hva er en fornuftig pris synes du ?

Sjur