Threepwood sin samling

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Tja, hva skal man si? Ting har hvertfall skjedd i klokkeboksen! På nåværende tidspunkt kan jeg vel si at jeg aldri har vært mer tilfreds med samlingen, og jeg vil samtidig tro at noen her synes jeg har gjort rare valg med å gå fra 2 Rolexer til 0. Rolex blir det "down the road", men er meget fornøyd med at jeg hadde nok selvdisiplin til å la 116610 gå ut. Føler at samlingen har blitt meget variert og samtidig av høy kvalitet. Tror faktisk 4-5 klokker er det jeg maks vil ha, ettersom jeg vil ha tid til å bruke hele samlingen jevnlig. Tidligere kunne Speedyen ligge i boksen uten bruk i et par uker, og slikt liker jeg ikke :) Jeg har ingen aning om hva jeg vil ha inn som neste, men den må passe inn med resten, jeg ønsker variasjon og jeg vil helst ikke ha 2 av samme merke i samlingen. Tips? :rolleyes:

Låner noen bilder her :)

c3c655a9ca4432c6328350a2b13a0001.jpg

Denne blir forever keeper. Har overlevd alle flipper og jeg elsker den. Første klokken jeg kjøpte og har vært med på fødselen til poden :)

PAM312_00016328.jpg

Trodde aldri jeg skulle flippe 111, den hadde nesten fått samme status som POen i samlingen. Plutselig begynner jeg å tenke på både "shiny" visere og in house, og vips var det gjort!

p946183532.jpg

Er en ekstrem forskjell i feeling på denne på bilder kontra virkelighet. Kanskje mest pga. den høye kassen som stråler både kvalitet og heavy "wrist presence"

Redigert:
Dette er vakkert. Er spesielt den gode gamle speedmasteren som rykker litt i handlefoten, men mye annet pent også :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Meget flotte ur! Har selv Speedy og Sub-C som keepers, to av mine absolutte favoritter. Har også eid en Panerai. God smak Guybrush ;)

Vakkert, Guybrush. Mye jeg kunne tenke meg her, og en som jeg heldigvis har :)

Meget flott samling, GT :) Men skjønner jeg har gått glipp av et salg her, for hvor i all verden er den lekre daydaten du unboxet i slutten av november?..

Hvor er day daten ja??

For øvrig en strålende samling! Misunner deg Sub-c og PO...og DD og PAMen :D
Ocean 7 er en flott homage.