The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Nydelig. Hvilken lenke er det? Pris?
Som @flyback korrekt skriver er det 1171 lenka med 633 endeledd. Til info så må endeleddene files 0,5mm på hver side, men den operasjonen er lett med riktig utstyr. Tok meg totalt 5min for perfect fit :)

Anbefaler at du bestiller hos Bjerke. Ligger rett nord for 6K tror jeg. Fikk min på rekordtid :)

• Liker
Reaksjoner: Jørgen
Som @flyback korrekt skriver er det 1171 lenka med 633 endeledd. Til info så må endeleddene files 0,5mm på hver side, men den operasjonen er lett med riktig utstyr. Tok meg totalt 5min for perfect fit :)

Anbefaler at du bestiller hos Bjerke. Ligger rett nord for 6K tror jeg. Fikk min på rekordtid :)
Var ikke det litt av greia at disse endeleddene skulle passe? Å måtte file for at det skal gå høres litt stress ut :confused:

Ser bra ut da iallefall!

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Er det noen som har brukt eller kommer til å bruke "fangedrakt"-NATOen? Ser liksom ikke at den passer til noe som helst...

Endeleddene er jo egentlig til gamle slitne Speedmastere, derfor blir de lagd bittelitt for store. Er ikke mye de må files ned.

Skulle tro det ja, men slik er det iallefall. Kan sikkert hjelpe deg om du trenger bistand til det, send meg isåfall en pm på det
Takk for tilbudet! Har ikke bestilt lenke (ennå), men har kjøpt inn en god del remmer som skal testes når uret en gang kommer...

IMG_20170910_175822.jpg
IMG_20170907_140417.jpg

Takk for tilbudet! Har ikke bestilt lenke (ennå), men har kjøpt inn en god del remmer som skal testes når uret en gang kommer...
Har en drøss jeg og, men kommer tilbake til 1171 hver gang. Snoopy reima er svært god nr. 2. Anbefaler også en sort racing strap med litt padding.

• Liker
Reaksjoner: Pippen
Gratulerer :) Er du fornøyd og følte den var verdt ventingen?
Takk!

Fornøyd - ja!
Verdt ventingen - spør meg om en måned, har jeg den fortsatt var den verdt ventingen ;)

Spøk til alvor, synes det er kult med lyse subdials, dog synes jeg kritikken mtp lesbarhet er berettiget. Ironisk at lesbarheten bedres ved dårlig lys. Børstet kasse er kult, og liker det matte helhetsintrykket av uret. Synes gimmicken med utradisjonell (mangel av) boks var kult og.
Totalt sett: Friskt pust innenfor Speedy, som skiller seg positivt ut fra vanlig speedy og andre LE's.
Plan p.t. er å beholde:)
Kanskje på sikt utvide med en vanlig speedy pro og:p

• Liker
Reaksjoner: JohanB