Takk
Ikke for øyeblikket.
Har en rar "hangup" på at jeg ikke takler lenke på ur som er levert uten lenke, så da den er levert på rem så fortsetter jeg nok med det...
Takk
Så bra, er av samme oppfatning som deg, dog bryr jeg fælt lite om lesbarheten da skiva i sola er uten sidestykke. Syns lumen er noe vanskelig å få, må opp mot et lys. Holder ikke med vanlig innelys.Takk!
Fornøyd - ja!
Verdt ventingen - spør meg om en måned, har jeg den fortsatt var den verdt ventingen
Spøk til alvor, synes det er kult med lyse subdials, dog synes jeg kritikken mtp lesbarhet er berettiget. Ironisk at lesbarheten bedres ved dårlig lys. Børstet kasse er kult, og liker det matte helhetsintrykket av uret. Synes gimmicken med utradisjonell (mangel av) boks var kult og.
Totalt sett: Friskt pust innenfor Speedy, som skiller seg positivt ut fra vanlig speedy og andre LE's.
Plan p.t. er å beholde
Kanskje på sikt utvide med en vanlig speedy pro og![]()
Grattis! Fikk telefon om at min var ankommet AD også, selvfølgelig mens jeg selv var i København. Pickup i morgen!
Får booke til tidligere fly daGrattis! Fikk telefon om at min var ankommet AD også, selvfølgelig mens jeg selv var i København. Pickup i morgen!![]()
GrattisVis vedlegg 62469
The eagle has landed! Takk til Christensen på Storo for fabelaktig service på veien!![]()
Gikk for 59.200. Må være billigste som har gått i bruktmarkedet?15 min til auksjonsslutt på Kokkeriet.
Høyeste bud nå er 57K.
Flippeparasittene er forhåpentligvis snart ferdige å selge, og så kan vi som kjøpte for å ha og dem som ikke var så heldige å bestille i tide kose oss med demGikk for 59.200. Må være billigste som har gått i bruktmarkedet?
Ah auksjon er spennende. Vant en bbb til langt under innkjøpspris på klokkeriet. Solgte den forøvrig til selvkost få uker erter. Nå tapte jeg nettopp en jakke pga språk og tidssoner. Utrolig irriterende.Gikk for 59.200. Må være billigste som har gått i bruktmarkedet?