The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Takk!

Fornøyd - ja!
Verdt ventingen - spør meg om en måned, har jeg den fortsatt var den verdt ventingen ;)

Spøk til alvor, synes det er kult med lyse subdials, dog synes jeg kritikken mtp lesbarhet er berettiget. Ironisk at lesbarheten bedres ved dårlig lys. Børstet kasse er kult, og liker det matte helhetsintrykket av uret. Synes gimmicken med utradisjonell (mangel av) boks var kult og.
Totalt sett: Friskt pust innenfor Speedy, som skiller seg positivt ut fra vanlig speedy og andre LE's.
Plan p.t. er å beholde:)
Kanskje på sikt utvide med en vanlig speedy pro og:p
Så bra, er av samme oppfatning som deg, dog bryr jeg fælt lite om lesbarheten da skiva i sola er uten sidestykke. Syns lumen er noe vanskelig å få, må opp mot et lys. Holder ikke med vanlig innelys.

Jobber selv med min egen LE speedy. Et puslespill jeg kun mangler 1861 urverk og kasse nå :)

• Liker
Reaksjoner: Pippen
B8F1F48B-FFB4-45F9-A9AB-354CA9C045D9.jpeg

The eagle has landed! Takk til Christensen på Storo for fabelaktig service på veien! :)

Gikk for 59.200. Må være billigste som har gått i bruktmarkedet?
Ah auksjon er spennende. Vant en bbb til langt under innkjøpspris på klokkeriet. Solgte den forøvrig til selvkost få uker erter. Nå tapte jeg nettopp en jakke pga språk og tidssoner. Utrolig irriterende.