The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Skulle tro det ja, men slik er det iallefall. Kan sikkert hjelpe deg om du trenger bistand til det, send meg isåfall en pm på det
Takk for tilbudet! Har ikke bestilt lenke (ennå), men har kjøpt inn en god del remmer som skal testes når uret en gang kommer...
 
IMG_20170910_175822.jpg
IMG_20170907_140417.jpg
 
Takk for tilbudet! Har ikke bestilt lenke (ennå), men har kjøpt inn en god del remmer som skal testes når uret en gang kommer...
Har en drøss jeg og, men kommer tilbake til 1171 hver gang. Snoopy reima er svært god nr. 2. Anbefaler også en sort racing strap med litt padding.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Gratulerer :) Er du fornøyd og følte den var verdt ventingen?
Takk!

Fornøyd - ja!
Verdt ventingen - spør meg om en måned, har jeg den fortsatt var den verdt ventingen ;)

Spøk til alvor, synes det er kult med lyse subdials, dog synes jeg kritikken mtp lesbarhet er berettiget. Ironisk at lesbarheten bedres ved dårlig lys. Børstet kasse er kult, og liker det matte helhetsintrykket av uret. Synes gimmicken med utradisjonell (mangel av) boks var kult og.
Totalt sett: Friskt pust innenfor Speedy, som skiller seg positivt ut fra vanlig speedy og andre LE's.
Plan p.t. er å beholde:)
Kanskje på sikt utvide med en vanlig speedy pro og:p
 
  • Liker
Reaksjoner: JohanB
Takk!

Fornøyd - ja!
Verdt ventingen - spør meg om en måned, har jeg den fortsatt var den verdt ventingen ;)

Spøk til alvor, synes det er kult med lyse subdials, dog synes jeg kritikken mtp lesbarhet er berettiget. Ironisk at lesbarheten bedres ved dårlig lys. Børstet kasse er kult, og liker det matte helhetsintrykket av uret. Synes gimmicken med utradisjonell (mangel av) boks var kult og.
Totalt sett: Friskt pust innenfor Speedy, som skiller seg positivt ut fra vanlig speedy og andre LE's.
Plan p.t. er å beholde:)
Kanskje på sikt utvide med en vanlig speedy pro og:p
Så bra, er av samme oppfatning som deg, dog bryr jeg fælt lite om lesbarheten da skiva i sola er uten sidestykke. Syns lumen er noe vanskelig å få, må opp mot et lys. Holder ikke med vanlig innelys.

Jobber selv med min egen LE speedy. Et puslespill jeg kun mangler 1861 urverk og kasse nå :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen