Stemmer ganske bra med "juni/juli", som jeg fikk beskjed om. ADer skal også ha fått lister med navn på de som får levert til seg.Omega ringte meg i går, de sa levering vil skje om 2-3 uker.
Det er også overraskende mange norske som får seg en ny fin klokke![]()
Har du fått mail/telefon/SMS/røyksignal? Og kult!Min kommer om 2 uker![]()
Omega ringte meg i går, de sa levering vil skje om 2-3 uker.
Da ser jeg frem til å høre fra Omega.Min kommer om 2 uker![]()
1656 her, og jeg har ikke hørt noe om tidspunkt, bortsett fra at jeg vet jeg står på lista til Christensen.Da ser jeg frem til å høre fra Omega.
Hvilke numre har deres klokker? Min er nr. 1595.
Det er gjerne utlevering etter løpenummer?
Det er vist en "Speedy tuesday" facebook gruppe - men jeg finner ikke noe ved søk. Noen som vet linken til den?
Det virker jo logisk nok, egentlig. Robert-Jan kommenterte også i Facebook-gruppa at det er mange Speedy Tuesdays som finner veien til Norge. Så kan vi sikkert diskutere til vi blir blå i trynet om det er positivt eller negativt med tanke på pris og slikt. For min del skal tilbudet være særdeles godt for at den skal flippes videre.
For min del skal tilbudet være særdeles godt for at den skal flippes videre.
"Prisgaloppen" har iallefall allerede begynt:Det virker jo logisk nok, egentlig. Robert-Jan kommenterte også i Facebook-gruppa at det er mange Speedy Tuesdays som finner veien til Norge. Så kan vi sikkert diskutere til vi blir blå i trynet om det er positivt eller negativt med tanke på pris og slikt. For min del skal tilbudet være særdeles godt for at den skal flippes videre.