The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Jeg snakket med butikken som leverer min, og der fikk han epost fra importør i Norge datert 15.6, hvor det sies 'snart'. Så da regner jeg med at den er meg i hende riiimelig kjapt :D
Fikk også et foreløpig antall på hvor mange som kommer til Norge, og det er 32.

Fest og glede:cool:
 
Man får nok først en mail direkte fra Omega når ting begynner å bli klart. Og da kan det ta opptil et par uker før man faktisk kan "ta den ut" i butikk.
Føler meg veldig klar for å høre fra dem kjenner jeg :rolleyes:
 
Sendte mail til min AD i går om når en kunne forvente levering, fikk dette til svar i dag;

Hei!

Vi har fått listen over hvem vi skal levere til, og med beskjed om at det sendes ut fortløpende, uten at vi har fått noen dato for levering. Men det blir nok ikke lenge til.

:rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Endelig kom reim og spenne til min Speedy Tuesday. Tror dette vil matche klokken og subdialsene bra :)

sZowru9.jpg

BkQnAoa.jpg

wXgcAAO.jpg
 
Endelig kom reim og spenne til min Speedy Tuesday. Tror dette vil matche klokken og subdialsene bra :)

sZowru9.jpg

BkQnAoa.jpg

wXgcAAO.jpg
Kult! Har selv kjøpt meg lik rem, dog med vanlig foldespenne i stål. Tror det blir lekkert :) Stikker 3 uker på ferie i morgen, typisk om klokka kommer mens jeg er borte..
 
Kult! Har selv kjøpt meg lik rem, dog med vanlig foldespenne i stål. Tror det blir lekkert :) Stikker 3 uker på ferie i morgen, typisk om klokka kommer mens jeg er borte..
Samme her, men reiser på søndag. Regner med å ikke ha den i hende innen da. Fra Omega ringer, tar det ca. 2 uker sier forumet. Pass på at du gir beskjed til AD ettersom det er frist for henting av disse før de går til nestemann på lista. Mener å huske at det var to ukers hentetid
 
Tror de fleste AD'er kan skaffe.. Veil. utsalgspris er rett nord for 5 høvdinger.. :confused:
 
Noen som vet om det er mulig å bestille 1171-lenka med 633-endlinks fra AD, og eventuelt hvor mye de koster? Jeg liker i utgangspunktet reima denne kommer på, men synes Speedy på lenke er helt konge.
 
Noen som vet om det er mulig å bestille 1171-lenka med 633-endlinks fra AD, og eventuelt hvor mye de koster? Jeg liker i utgangspunktet reima denne kommer på, men synes Speedy på lenke er helt konge.

Det er mulig, den koster 6000 kr.
 
I teorien skal vel også en "standard" Speedy-lenke passe, men mulig det vil se idiotisk ut med blanke lenkeledd? Kassa på ST er jo den samme som på en vanlig Speedy?