Herre! Nå hadde jeg lagt ideen om Tesla bak meg, men dette hørtes inspirerende ut. Planen var ny 5-serie til våren. Det skal mye til for å rive meg ut av den enorme kjøregleden BMW gir meg, men hvis denne har kjøreegenskaper også tror jeg at jeg må revurdere. Batterier helt nede i dørken lover i alle fall godt for tyngdepunktet, men chassiset må selvsagt følge opp.
Men nå står jeg ikke på venteliste da, siden jeg backet ut. Hvordan ligger jeg an da ift ventetid?
Nå har jeg oppdatert meg litt på videoer og anmeldelser. Det slår meg at det virker som den er designet av meg selv for meg selv, samme følelsen som jeg får av Festool-verktøy, om enn en litt odd sammenligning. Og som om ikke det var nok, så går volumet på anlegget til 11 i stedet for 10, inspirert av Spinal Tap. Det holder for meg. Må ringe Ferdinand Motor på mandag!
Har reservertRegner med oppjustering til signatur-bestilling ikke er noe problem om det blir ønskelig. Er forresten litt brisen nå, men ikke særlig bekymret. Har jo tenkt på dette i flere år. Men å kjøpe vintage 5513 i fylla ble plutselig ikke så ille lenger
![]()
De har hvertfall mye reservasjonspenger å betale regningene sine med...![]()
Vurderer å reservere en selv, er jo bare å tre ut om jeg skulle ombestemme meg...![]()
Hvor mange av de henger her inne?Ryktene vil ha det til at minst 800 nordmenn har forhåndsbestilt bilen, noe som gjør Norge til det viktigste markedet utenfor USA.