Swatch-tråden

Disiplin og slikt er ikke de sterke sidene ved våre samfunn lengre, nå er det egoisme, null respekt og tilhørende fullt kaos som er gjeldende. Men begriper ikke at disse lommeurene i plastikk har så stor apell?
Min teori er at de har så stor apell fordi folk TROR de kan flippe og tjene gode penger på disse. Som med Moonswatch.

Personlig tror jeg det blir en flopp og at de som kjøper for flipping sitter igjen med skjegget i postkassa.

Min teori er at de har så stor apell fordi folk TROR de kan flippe og tjene gode penger på disse. Som med Moonswatch.

Personlig tror jeg det blir en flopp og at de som kjøper for flipping sitter igjen med skjegget i postkassa.
Hypen dør nok fort, ja.

Skal dog komme med en innrømmelse som sitter langt inne… Når disse er greit tilgjengelige og det finnes ok reimer, så skal jeg han en slik. Morro tulleklokke

• Liker
Reaksjoner: lobergen
Hypen dør nok fort, ja.

Skal dog komme med en innrømmelse som sitter langt inne… Når disse er greit tilgjengelige og det finnes ok reimer, så skal jeg han en slik. Morro tulleklokke
Tja, vil uansett tro at prisen vil være såpass høy at de fleste vintage klokker av god kvalitet vil være vesentlig mer interessante, men bevares dersom folk kjøper slikt må de bare produsere de.

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
«AP-klokken selges ikke i dag.»
1000005424.jpg

“In view of public safety considerations, we have decided not to proceed with the sale of the product at Dubai Mall and Mall of the Emirates, and the event has been cancelled,” the Swiss company said. It sent similar messages for stores in London, as well as cities in northern England and Scotland and outlets in Lyon, Lille, Deauville and Rennes in France.

"From Rome to Singapore, there were reports of scuffles as people tried to jump the queues."
www.msn.com/en-us/money/other/swatch-stores-cancel-audemars-piguet-swatch-sale-as-crowds-surge/ar-AA23lQFv