Min viten er gammel, men minnene er der fortsatt. Har gått på ski 2 ganger fra Longyearbyen til Ny Ålesund med telt, pulk, rifle og snublebluss.
Vi fikk med oss en scooter-tur til østkysten, tro meg isbjørner er STORE.
Ville også prøvet å få med meg Newton-toppen.
Kanskje jeg er litt atypisk, scooterkjøring blir fort litt kjedelig. Greit som transport, men ikke entertainment.
Mitt tips er å prøve å orge ting på forhånd, hvis ting orges onsite er mulighetene for "spesial-arrangement" mindre.
Tipper minnene om overnatting i telt vil utkonkurere hotelsenga.
Vi kjøpte inn mye stash som ble sendt til Svalbard, poste restante, da slapp vi moms. Vet ikke om det fortsatt er mulig. Sende til hotellet??
En liten digresjon; en morgen fant vi isbjørnspor 50 meter fra teltet vårt. Jeg fikk plass til et A4-ark inne i fotavtrykket. Vi snakker stekepanne ++
Riktig god tur
Vi fikk med oss en scooter-tur til østkysten, tro meg isbjørner er STORE.
Ville også prøvet å få med meg Newton-toppen.
Kanskje jeg er litt atypisk, scooterkjøring blir fort litt kjedelig. Greit som transport, men ikke entertainment.
Mitt tips er å prøve å orge ting på forhånd, hvis ting orges onsite er mulighetene for "spesial-arrangement" mindre.
Tipper minnene om overnatting i telt vil utkonkurere hotelsenga.
Vi kjøpte inn mye stash som ble sendt til Svalbard, poste restante, da slapp vi moms. Vet ikke om det fortsatt er mulig. Sende til hotellet??
En liten digresjon; en morgen fant vi isbjørnspor 50 meter fra teltet vårt. Jeg fikk plass til et A4-ark inne i fotavtrykket. Vi snakker stekepanne ++
Riktig god tur