Super Compressor hommage - fellesbestilling

Da er Klokken på hånden etter bra orging av Krille. Tusen takk.

Meget godt anvendte kroner. Fornøyd.

Men, meget usikker på hva denne skal settes på, fant ikke noe helt fornuftig hjemme. Så den ble slik inntil videre:

1

IMG_6431.jpg

Jeg bestilte denne idag. Tror det skal bli bra. Dessverre har mr. Beard så mye å gjøre at den tidligst blir sendt 23.2.

Anstein

Jeg bestilte denne idag. Tror det skal bli bra. Dessverre har mr. Beard så mye å gjøre at den tidligst blir sendt 23.2.

Anstein

Jeg har Saddle remmen, og du kan glede deg til den kommer! Flott rem, og garantert ikke min siste fra Toshi.

Jeg har faktisk beholdt klokken på remmen den kom med. Selv om kvaliteten kanskje ikke er all verden syntes jeg at den ikke ser så verst ut...

Lurte på om jeg skulle bestille en Tropic fra singularstraps.se, ellers er jo komboen Krille har valgt med isofrane ganske tøff!

Lurte på om jeg skulle bestille en Tropic fra singularstraps.se..!

Lurer på om jeg skal gjøre det selv:) Tipper det blir en killer combo;) Noen som vet hvor lang tid det tar til den evt er i postkassen etter bestilling? Må innrømme at jeg vurderer å skaffe "like" visere som det er på utgaven til bla Frodo og Anders, da det estetisk kanskje er finest!? Vil også vurdere å sette inn et ETA 2824 vis det passer rett inn, men det har vi enda ikke helt fått bekreftet fra noen?

Gleder meg i alle fall til å få denne klokken i hus snart:) Og jeg er spent på hvordan den tar seg ut på min hånd? Så hvordan er følelsen for dere som har hatt den noen timer?:)

Førsteinntrykket er veldig bra. Klokka er kjempetøff og kommer til å få godt med bruk. Om det ypperste innen kvalitet gjenstår kanskje å se.

Takk til Krille for kjempeorganisering.

Var det så mange som måtte få klokke via posten? Trodde jeg var en av de få :)
Håper posten virkelig prioriterer meg over alle andre i Norge :)

Du skal være glad du ikke bor i kongsberg, en god times kjøring fra Oslo med bil.. Posten bruker 3 dager! :p

Og skulle noen oppleve at klokken ikke oppfyller forventningene og ønsker ett salg - så kan jeg være behjelpelig:)

Skulle vel nesten laget en felles unboxing tråd på unboxing forumet for alle disse, før pakkene kommer og festen begynner :p

Om det blir en fellesbestilling til i fremtiden så blir jeg nok med. Kjempebra tiltak av Krille dette altså, som løfter TS.no enda høyere.

Da har klokken ankommet her også:) Og den er jo kanon tøff:D Bare å få Tropic remmen jeg venter på nå, også skal jeg få sjekket ut om det er noen skrapemerker eller møkk på innsiden av glasset;)

Må nok bli en Tropic her også! Noen som har bestillt for over 200nok hos singularstraps.se? Og får man norsk moms og postens faste behandlingspris på toppen av bestillingen?

Må nok bli en Tropic her også! Noen som har bestillt for over 200nok hos singularstraps.se? Og får man norsk moms og postens faste behandlingspris på toppen av bestillingen?

Om det sendes med posten så tar ikke det norske postvesenet betalt for å legge ut momsen for deg, slik som det er med ups osv. Husk at det også skal betales moms av fraktkostnaden! =)

Jeg bestilte fra sigularstraps.se, men holdt meg under 200,- for å evt slippe reglen fra 1972, som er helt på trynet i 2012! Vis ikke hadde jeg slengt med noe mer..