Super Compressor hommage - fellesbestilling

Når det gjelder remmer. Forsøke å få en tropical a la Singular! Det er både tidsriktig og komfortabelt :D Ikke bruk penger på en random skinnrem ihvertfall ...

svartgummi2.jpg

Er det noen spesiell grunn til at man har valgt Ranchero hands og ikke de mer "riktige" enkle viserne?

Jeg vet ikke, men en kvalifisert gjetning fra min side er at det er todelt. For å få designet litt bort fra komplett Polaris-ripoff, og fordi Ranchero-viserne er ganske tøffe, og gir klokken et spesielt utseende. Det var vel også et par merker som produserte Super Compressor-klokker som brukte noe som lignet veldig på disse hendene.

Super compressor ser mye bedre ut med de enklere "JLC"-viserne :D

Flott tiltak, jeg må si jeg er meget fornøyd med min. Men jeg slenger meg nok ikke med på en til, gravert eller ei ;)
Er ikke enig i at de enklere viserne ser bedre ut. Originalen er veldig, veldig kul, men jeg synes Ranchero-viserne funker meeeeget bra på en slik hommage.

Med tanke på tråden jeg startet for kort tid siden og at jeg ikke har fått ut fingeren og bestilt selv ennå, så er jeg garanter med. Stiller meg var Anders sitt forslag om singular-liknende rem, det hever klokkens utseende mine øyne. Ellers er jeg kanskje mest hypp på den enklere viserne, men det skal nok uansett gå bra:)

Gravering er ikke noe must, men om det blir heller jeg mot nr istedenfor ts.

Vi har for øvrig nådd kritisk masse i løpet av dagen, så dette ser ut til at det skjer!

Kjempetiltak krille!

Jeg blir desverre også nødt til å stå på sidelinjen denne runden, ettersom jeg bestillte nye klokke i går;) Gleder meg til å se klokken når den kommer. Den blir nok mega tøff!

Glimrende tiltak. Støtter virkelig initiativet. Velger å stå utenfor denne gang, men en årlig TS klokke burde da være mulig å få ordnet.

Ser ut til at jeg må stå over for denne gang. Ferie og mulig heftigere klokkekjøp må nesten prioriteres litt. :)

Argh.. Irriterende..

Kontoen er godt under smertegrensen etter siste tids utskeielser..

Men men, jeg får hvertfall gleden av å montere selv om jeg bestiller senere.. :p

Jeg er med!

Mulig å få den levert på en bra lenke, ala "Tropical" som allerede er nevnt?!
Eventuellt levert uten lenke, hvis alle ender opp med å bytte uansett, så kan man få prisen ned i et minimum.
Vet du hva lugs på denne er?

Danne

Jeg er ikke med i denne omgang, men må virkelig berømme Krille for tiltaket. Slikt bidrar til å gjøre TS så bra.