Submariner - Hulk eller standard?

Mange gode svar og meninger her - tusen takk.
Kan ikke si jeg blir veldig mye klokere, dette er vel en av de tingene som er personlighetsavhengig.
Har nå fått bekreftet at LV ikke framstår som meget flashy, men skiller seg samtidig ut i sommersola. Personlig går jeg sjeldent dresskledd/formelt til hverdags, dermed har jeg ingen problemer med å kunne bruke denne som hverdagsklokke.

Dersom jeg i ettertid ser at jeg og Hulken ikke kommer overens, blir det nok bytting til LN.
Marius.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Mange gode svar og meninger her - tusen takk.
Kan ikke si jeg blir veldig mye klokere, dette er vel en av de tingene som er personlighetsavhengig.
Har nå fått bekreftet at LV ikke framstår som meget flashy, men skiller seg samtidig ut i sommersola. Personlig går jeg sjeldent dresskledd/formelt til hverdags, dermed har jeg ingen problemer med å kunne bruke denne som hverdagsklokke.

Dersom jeg i ettertid ser at jeg og Hulken ikke kommer overens, blir det nok bytting til LN.
Marius.

Såvidt jeg kan se ligger det vel 3-4 WTB-annonser på klokkeriet til enhver tid. Så å evt selge hulken blir ikke noe problem tror jeg ;)
 
Hadde bezel hatt en tilnærmet lik dybde som skive hadde jeg sagt Hulk. Men synes fargeforskjellen er litt for stor irl. Bezel blir litt for lys, monoton i forhold synes jeg. Men sier som flere andre at hvis i tvil, kjøp den dyreste og evt selg den hvis den er feil.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gunnar
Hadde bezel hatt en tilnærmet lik dybde som skive hadde jeg sagt Hulk. Men synes fargeforskjellen er litt for stor irl. Bezel blir litt for lys, monoton i forhold synes jeg. Men sier som flere andre at hvis i tvil, kjøp den dyreste og evt selg den hvis den er feil.

+1

Bezel er for lys grønn. Dette er årsaken til at jeg har droppet å kjøpe en Hulk!

Hadde bezel derimot vært litt mørkere grønn, da hadde jeg vurdert den.

AW
 
  • Liker
Reaksjoner: TryMe2nite
Jeg slår et slag for denne. Få klokker med finere skive imo.

IMG_0421.JPG
IMG_0378.JPG
IMG_0059.JPG
IMG_3965.JPG
 
IMG_4386.jpg

IMG_4239.JPG

Jag är sjukt nöjd med min Sub LV älskar tavlan Jag köpte min 114060 december 2014 först och kompletterade med grönt häromdagen. För några år sedan fixade jag inte att bezelen är mjölk grön men nu uppskattar jag färg kombination mellan tavla och bezelen! Som många har poängterat är LV en Kameleont beronde på ljuset.
 
Utrolig mange pene bilder her.
Som noen nevner her, virker det som om grønnfargen i bezel kermit er noe mer levende, noe som antageligvis forsvinner på Hulk grunner keramisk bezel.

Fortsatt innstilt på LV, nå må bare klokkekontoen vokse fort nok frem til Jørgensen i Tromsø ringer…!
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Utrolig mange pene bilder her.
Som noen nevner her, virker det som om grønnfargen i bezel kermit er noe mer levende, noe som antageligvis forsvinner på Hulk grunner keramisk bezel.

Fortsatt innstilt på LV, nå må bare klokkekontoen vokse fort nok frem til Jørgensen i Tromsø ringer…!
Hvor lenge ble du forespeilet å måtte vente?
 
Hvor lenge ble du forespeilet å måtte vente?
Jag pratade med Jörgensen i lördags och han har stoppat beställning på stål/sport Rolex ut 2018 och det var 6-12 månader väntetid beroende på modell. Men han kanske har något emot svenskar ;)
 
Er 114060 i tilstrekkelig grad ulik hulk til at dere kunne hatt begge samtidig?

Tror jeg hadde prøvd noe annet, det finnes mye fint som ikke er Rolex - i hvert fall hvis du allerede har en Sub.

Jeg ble litt lei av Hulken min etter et drøyt år, og falt stadig tilbake på 116613LB.

Hulk er kul, men veldig grønn :D

Skiven er for øvrig magisk :)
 
  • Liker
Reaksjoner: TryMe2nite og allak
Tror jeg hadde prøvd noe annet, det finnes mye fint som ikke er Rolex - i hvert fall hvis du allerede har en Sub.

Jeg ble litt lei av Hulken min etter et drøyt år, og falt stadig tilbake på 116613LB.


Hulk er kul, men veldig grønn :D

Skiven er for øvrig magisk :)

Takk for ærlig mening. Kikker også på 116613LB, da denne ser sykt fin ut, men usikker på hva slags antrekk denne går best til, har du gjort deg noen meninger?

Ja, veeeldig grønn, mulig det blir for mye av det gode:)
 
Takk for ærlig mening. Kikker også på 116613LB, da denne ser sykt fin ut, men usikker på hva slags antrekk denne går best til, har du gjort deg noen meninger?

Ja, veeeldig grønn, mulig det blir for mye av det gode:)

LB’en brukes til alt, det er min «hverdagsklokke». Jeg synes den passer til det meste, både sporty og elegant :)

Jeg har en preferanse for dykkerklokker i ulike varianter, typiske dressur greier jeg ikke å bli venn med selv om jeg ofte bruker blazer/dress på jobb :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Erling