Stor klokkeartikkel i Dagbladet Magasinet i dag

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Innlegg
4.341
Sted
Oslo
Magasinet har en stor artikkel om eksklusive ur og samling i dag. Bjerke, Klokkemannen og Nurk er omtalt. Klokkespottingstråden på TS er t.o.m sitert!

Artikkelen har for øvrig overraskende få faktafeil:)

 
Redigert:
Beklager bildekvaliteten, men om dere lagrer bildene går det fint å lese artikkelen :)

4uwuBHa.jpg


UgWYeBs.jpg


nJrPn7q.jpg


cbLn0aO.jpg


MxxaKSs.jpg


siBahQn.jpg


QEkTKbQ.jpg
 
Redigert:
Håper vi slipper en artikkel som har stort fokus på penger. Klokkeinteresse/WISdom trenger ikke være synonymt med å blåse avsindige summer (som dog ikke er forbruk).

Gleder meg til å lese :cool:
 
1) De bommer vel noe ved å nevne gravitasjon som drivkreft på ur. Debatten om automatiske ur i verdensrommet avkrefter vel det
2) What's up med at quartz er fritt vilt i slike reportasjer ;)
 
Tja, ikke så ille artikkel dette her.
Men @Juice kan du følge litt med på om hvor stor veksten i antall brukere/medlemmer er fra fredag og ut helgen?
Savner dog vår egen @Mogens i artikkelen.;)
 
Redigert av en moderator:
Ja det var jo faktisk en god artikkel. Kanskje interessen får seg et oppsving ja - var jo lite negativitet å spore i grunnen.
Også litt artig å bli sitert :D
 
Jeg får ikke bilder der det går an å lese teksten uansett hvor mye jeg lagrer dem lokalt. Er det noe spesielt jeg må gjøre?

Ser det samme selv, etter at jeg måtte legge ut bildene på nytt. Tror kvaliteten på bildene ble redusert veldig etter de gikk gjennom Photobucket en gang til:confused:

Skal se om jeg får tatt noen nye bilder med et skikkelig kamera og laste de opp i høyere kvalitet:)
 
Alternativt går det an å kjøpe avisen som e-avis gjennom Dagbladets app - "Dagbladet eAvis" i App Store. Gratis app, avisa koster 21kr. Anbefales, for artikkelen var kul!