På mange måter er jeg helt enig. Jeg synes flere av modellene deres er virkelig flotte. Imidlertid tror jeg ikke jeg "tør" å kjøpe en før det evt. kommer en norsk AD som kan ta service på/reparere dem. Iflg. en eller annen tråd her på TS som jeg ikke finner akkurat nå, kommer det visstnok norsk AD snart, så da er det vel bare å begynne å spare.![]()
Vet ikke om han er offisiel AD, men Knut Roll Hansen jr vet jeg fører en del seiko, og sist jeg var innom fikk jeg klå på 2 stykk GS med Spring Drive verk. Om han er AD eller ikke vet jeg ikke, men entusiastisk mann som gjerne viser frem godsakene!
Bra forsøk, @krille - men ikke bra nok. Mr Bond har nok rett - igjen![]()
Du kunne jo sagt Drammen da, så slapp jeg og å google!Hvem/hvor er Knut Roll Hansen jr.?
EDIT: Google er min venn.![]()
På mange måter er jeg helt enig. Jeg synes flere av modellene deres er virkelig flotte. Imidlertid tror jeg ikke jeg "tør" å kjøpe en før det evt. kommer en norsk AD som kan ta service på/reparere dem. Iflg. en eller annen tråd her på TS som jeg ikke finner akkurat nå, kommer det visstnok norsk AD snart, så da er det vel bare å begynne å spare.![]()
Ifølge opplysningene på Seikospringdrive.com selges Seiko Springdrive hos Urmaker Christensen i Oslo og Urmaker Knut Roll Hansen i Drammen.
Det blir såpass mye dyrere, ja. Hmh. Da må jeg innrømme at andre ting begynner å friste like mye.
Hm, Var ikke så mye verre enn fryktet, trodde SBGH001 var en del dyrere enn flere av de andre. kanskje det er mulig å prute den ned en titusenlapp.Grand Seiko Optura Netthandel