Mulig jeg må en tur til urmakeren for en liten titt i morgenHar sett på den Certinaen live hos urmaker - og den er B L Å.![]()
Jeg personlig ville bare kjøpt en sub, om lommeboken sier nei så får sparekontoen lide. Med så lav rente på vanlig sparekonto så vil jeg tro at avkastningen på en Rolex er bedre. I aller værste fall hvis du trenger penger fort så flipper du til innkjøpspris
Jeg sitter og vurderer om jeg skal tømme en DnB konto for en "ny" Rolex.
Satser på fond, aksjer og Rolex som sparing/investering
Om en hardtarbeidende student som meg har råd, har de fleste råd om de prioriterer riktig![]()
Ja, @Pasop, har egentlig landet på den konklusjonen jeg også. Om det er pga. alle nay'ene vet jeg ikke, men forelskelsen til Steinharten har kjølnet litt. Har sett litt på Certinaen lenger opp i tråden, men med gummirem. Den blåfargen er rett og slett nydelig! Vi får se hvor jeg lander. Lojaliteten til disse små-forelskelsene har det med å være litt ustabil...@Newbie den enes nay er den andres yay. Følg din egen smak og lommebok og ikke la deg forlede vekk av alle forståsegpåere.
Som noen allerede har påpekt så er det mulig å finne fn pent brukt og kunne flippe den igjen uten tap hvis godfølelsen ikke var der.
Lykke til......
Men hva sier ikke dette om Steinhart; som kopierer design, ja faktisk «utgått» designHelt klart yeah fra meg. Ikke for å kritisere rolex, men de klarte ikke fornye seg.
Se dem stygge 80 talls grønne boksen i fortsatt kommer i.
De de som står for design der kunne jo eksperiment litt med noe nytt.
Har hatt mange Steinhart og du får bang for bucks...