Støvsuger-tråden

Tiden er inne for ny støvsuger i huset. Dyson er nok det vi er ute etter, men ikke funnet ut hvilken modell enda.
Noen her som har testet Dyson V15 Wet roller munnstykket som vasker gulv? Er dette noe som fungerer bra?
Jeg har V15 Submarine som du vel mener, veldig greit med den våtvask munnstykket, men synes ikke det er beste hygienen siden den bare vetter og tørker det opp igjen. Så man flytter jo egentlig rundt på mye skittent vann, så fyller på hyppig og vasker rulle godt flere ganger hver gang jeg bruker den, men bedre enn å rave rundt med bøtte og mopp. Jeg bruker noen dråper krystall såpe i vannet, for litt bedre vask.

Synes forøvrig disse støvsugerene er utrolig gode for meg med hund og mye hundehår, samt styrken den har for en batteri drevet maskin. Som følge av dette støvsuger jeg mye mer hyppig nå, og spesielt trapp og andre etasje siden jeg ikke må drasse den tunge skikkelige støvsugeren og styre med ledning som før. Har ihvertfall endret min hverdag veldig og den har foreløpig overlevd oppussing, pussestøv, og alt slags annen dritt støvsuger egentlig ikke skal ha.

Som følge av dette støvsuger jeg mye mer hyppig nå

Med Dyson (og for den saks skyld Roomba) vi støvsuge mye oftere, for de suger dårlig og tar kun det som ligger rett under støvsugerhodet.

Har nettopp kjørt Dyson med teppehodet på gulvteppet, og tepper er kanskje det Dyson er aller best på. Kjørte så sentralstøvsugeren etterpå og da raslet det fælt i sand som ikke hadde blitt tatt av Dysonen.

• Liker
Reaksjoner: Raspeball