Støvsuger-tråden

Hva hadde du valgt? Innspill på dette vanskelige veivalget i livet settes stor pris på :mrgreen:
Begge.
Robotstøvsugeren holder det brukbart reint, men Dysonen er grei å ha hvis du har noensteds robotstøvsugeren ikke kommer seg så greit fram (Tjukke tepper, grove gummimatter, kronglete hjørner, trapper, lekegrind, denslags) eller hvis du bare skal støvsuge litt i full fart uten å måtte vente på at robotstøvsugeren skal navigere seg fram dit du trenger den.
 
Jeg hørte på dere, Dyson V15 i hus. Kjære gud hva har jeg gjort?!
IMG_0262.gif
 
Tiden er inne for ny støvsuger i huset. Dyson er nok det vi er ute etter, men ikke funnet ut hvilken modell enda.
Noen her som har testet Dyson V15 Wet roller munnstykket som vasker gulv? Er dette noe som fungerer bra?
 
Samboer har vært uheldig (dvs. kræsjet hardt inn i alle møbler og lister over en periode på ca. 3 år), og plastikk-leddet til munnstykket sa endelig takk for seg.
Noe sted i Oslo, evt. Norge med rask frakt, som selger reservedeler til Dyson? Kjøper direkte fra Dyson hvis ikke, men av erfaring er leveringstid fra produsentene ofte litt lengre enn nettbutikker.

IMG_0828.jpeg
 
Denne tråden drar TS stärkt i retning av kvinneguiden - der du får svar på alt Google ikke kan svare på!
Ikke misforstå meg, jeg liker tråden og at dere stort sett kan gi kvalifiserte svar på alt.
Støvsugertråden!
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: