Støvler

Pratet med en kar om det. Han har selv brukt skinnsåler i saltlaken i Bergen i flere år. Så skal det sies at mannen eier drøyt mange sko slik at det sikkert ikke blir mange dagene slitasje på hver... ;)

Hemmligheten var hyppig behandling med lærfett.

1000Mile ser absolutt bra ut, men selv ønsket jeg noe som tåler mer juling, så disse tok turen over Atlanteren:

Red Wing Heritage 8138, $220 m frakt, ikke noe å si på det
SRW08138.jpg

Jeg har kjøpt R.M. Williams. Er veldig fornøyd.
De er å få kjøpt på G12, på Egertorget.
Finnes i brunt, sort og brun semska.

RM-Williams-Boot-CQ-Happenings-Hero.jpg

Noen med 1000miles her som har erfaring med hvordan disse er i sikkerhetskontroll på flyplasser ?

Er ikke helt fornøyd med mine Wolverine, har hatt de hos skomakeren en gang for å feste sålen på helen etter at den begynte å løsne. Nå ser det ut til at sålen begynner å gjeipe forran på skoen. Dette etter forsiktig bruk i tørt vær. Hmmm...

Er ikke helt fornøyd med mine Wolverine, har hatt de hos skomakeren en gang for å feste sålen på helen etter at den begynte å løsne. Nå ser det ut til at sålen begynner å gjeipe forran på skoen. Dette etter forsiktig bruk i tørt vær. Hmmm...

Er det ikke bare å levere de tilbake der du kjøpte de og be om nye? Kan vel være et mandagspar

Har kun krav på ny vare om feilen er forsøkt rettet opp 3 ganger. (tror jeg) Levrer dem inn igjen ila. uken.

Fikk 30% på første ordre hos revolveclothing.com

Fikk tollgebyr i tillegg til momsen, men gratis frakt.

Totalt 1850kr.

Damn! Det var fra revolve? Superdeal! De sålene gir de virkelig en ekstra dimensjon! Etter 4 par RW er det eneste rådet jeg kan gi for vonde bein er å bruke skovoks og hårfønertrikset...Helst 2-3 ganger. Det gjør de mye mykere spesielt i skaftet.

-V