Spørsmål om brietling super avenger?

Ehem, ja det er min eneste klokke, men jeg håper du skjønner at en aktiv 15åring ikke kan bruke en klokke i den prisklassen hele tiden da han er i den alderen! Ja, jeg skjønner at den har tidsreserve, men jeg har fortsatt lyst på en winder da klokka kan være der om natten, og f.eks da jeg er på ferie!

Spurte ikke om dere syntest jeg trengte en winder, bare hvor, og a jeg kan få for rundt 2500kr?

Jeg syns du skal bruke den hele tiden jeg, uansett hvor aktiv du er. Den blir en skikkelig del av deg sånn. Min mening. Og klart du skal kjøpe deg en winder om du vil det. Jeg har bare ikke peiling på windere. Kos deg med flott ur.

Jeg syns du skal bruke den hele tiden jeg, uansett hvor aktiv du er. Den blir en skikkelig del av deg sånn. Min mening. Og klart du skal kjøpe deg en winder om du vil det. Jeg har bare ikke peiling på windere. Kos deg med flott ur.

Ok, får prøve å overbevise mutter, men jeg kommer uamsett tikke til å bruke klokka da jeg står på longboard, eller sykler racer! Sistgang jeg gjorde datt jeg av på litt grus i 60kmt, og skrubsårene på armen min sier meg at det med klokke ikke hadde blitt billig! Har sjekka litt rundt, og tenkte jeg skulle stikke ut til protid på sandvika storsenter hvor de selger disse : http://www.watchwinders-germany.com...ch/Watch-winder-Rapport-London-EVO-4--4082.ht

Jeg syntes den ser helt grei ut, og er sikkert grei å starte med :)

Breakin hearts and makin friends.

En winder får du hos urmakere samt som folket skriver f eks på finn.no, ebay, amazon. Googler du "watchwinder + buy/kjøpe" tenker jeg onkel google kan hjelpe også.

Jeg har et par herfra:
http://www.uhrenbeweger-shop.com/

Til orientering; det er behagelig å slippe å stille dato, men klokken har ikke vondt av å ligge stille over lengre tid. Klokkeverden er delt når det gjelder om Winder er bra eller dårlig for klokken.

Hvis du vil spare dine 2500, foreslår jeg at du henter legosettet ditt og bygger deg en winder selv. Det har jeg gjort.
Kjør hardt kjør stil.

90349d1203892303-making-your-own-watch-winder-leggo-winder.jpg

Grattis med ny klokke!

Sjekk Beco Systems. De fleste Protid fører de. Du bør få en singelwinder til budsjettet ditt.

Gratulerer med flott klokke...

Hvis du er på jakt etter winder kan jeg anbefale deg den jeg kjøpte hvis du titter på min unboxing av den. Finner du mye info den kostet 1500kr.. Og jeg er super fornøyd med den..

Gratulerer med flott klokke...

Hvis du er på jakt etter winder kan jeg anbefale deg den jeg kjøpte hvis du titter på min unboxing av den. Finner du mye info den kostet 1500kr.. Og jeg er super fornøyd med den..

Beklager hvis jeg har sett feil, mem jeg finner ikke noe unboxing? Har du eller noen link?