Sommerklokken 2020

20200726_155037.jpg

Det har vært en arbeidssommer, så det har i all hovedsak vekslet mellom denne og Samuraien så langt. Denne sommeren har vært en liten øyeåpner for meg, som hittil har trodd at jeg var en 90% lenkemann. Det er utrolig hvilken forskjell det er på en god og en mindre god gummireim, og her synes jeg Tunfisken leverer så til de grader.
Det kan hende jeg sparker inn vidåpne låvedører her, men jeg synes det tåles å nevnes.

Vis vedlegg 205871
Det har vært en arbeidssommer, så det har i all hovedsak vekslet mellom denne og Samuraien så langt. Denne sommeren har vært en liten øyeåpner for meg, som hittil har trodd at jeg var en 90% lenkemann. Det er utrolig hvilken forskjell det er på en god og en mindre god gummireim, og her synes jeg Tunfisken leverer så til de grader.
Det kan hende jeg sparker inn vidåpne låvedører her, men jeg synes det tåles å nevnes.
Kul sak? Kor mange mm måler den?

• Liker
Reaksjoner: Hreple
Kul sak? Kor mange mm måler den?
Selve kassen er vel 50 mm, men den bærer ikke så stort siden hornene er akkurat i kantene på kassen.
Nå kan jeg heller ikke ta bilder for fem flate øre, så du får velge om du tror meg hvis jeg sier at den er ikke så stor som bildet gir inntrykk av, men som Panerist kjenner du sikkert til problemstillingen.

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
Da er sommeren på hell for min del og jeg har husket å logge hva jeg har brukt (stort sett) hver dag. Tenkte at G-shock kom til å bli årets sommerklokke men endte opp med samme som i fjor. Endte dere andre opp med å bruke sommerklokken så mye som dere trodde?
16CD8D87-3353-4051-A963-851B45FDFCA0.jpeg

Litt overraskende her. Det er Coronasyndromet, samt at Chase Durer har sittet godt på armen de siste somrene.
20200819_KlokkeBruk.jpg

(Forøvrig; @West , jeg har laget meg en Excel-fil som brukes år etter år. Send meg en PM om du (eller andre) ønsker en kopi.)

8

• Liker
Reaksjoner: eidehelg