For min del gikk evolosjonen fra Breitling til Rolex, håper det smittet.
G Guest571 Guest 7. sep. 2011 #16 For min del gikk evolosjonen fra Breitling til Rolex, håper det smittet.
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.022 Sted Erewhon 7. sep. 2011 #17 Med hytte på Ustaoset har vi et utrykk.. Bergensere er som sædceller, det er mange av dem, og det er få det blir folk av. La oss ikke oppleve at du er en av dem, rousp. Få pakka ut denna dritten
Med hytte på Ustaoset har vi et utrykk.. Bergensere er som sædceller, det er mange av dem, og det er få det blir folk av. La oss ikke oppleve at du er en av dem, rousp. Få pakka ut denna dritten
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 7. sep. 2011 #18 Greit, kom inn døren for 10 minutter siden. La oss sette i gang her! Jeg har jo snust rundt etter noe nytt en stund nå.. Og har vel egentlig satt opp en mer eller mindre omfattende liste med krav. Sportsur Vanntett til min. 100m Gjerne med krone på Med dato På lenke Så, det overlater vel strengt tatt ikke så veldig mye til fantasien.. Gjør det vel? Untitled by rousp1, on Flickr Untitled by rousp1, on Flickr Untitled by rousp1, on Flickr Untitled by rousp1, on Flickr Hva?? Løk??!
Greit, kom inn døren for 10 minutter siden. La oss sette i gang her! Jeg har jo snust rundt etter noe nytt en stund nå.. Og har vel egentlig satt opp en mer eller mindre omfattende liste med krav. Sportsur Vanntett til min. 100m Gjerne med krone på Med dato På lenke Så, det overlater vel strengt tatt ikke så veldig mye til fantasien.. Gjør det vel? Untitled by rousp1, on Flickr Untitled by rousp1, on Flickr Untitled by rousp1, on Flickr Untitled by rousp1, on Flickr Hva?? Løk??!
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 7. sep. 2011 #21 Haha... Nei du, de kom nok ikke med konvolutten. Untitled by rousp1, on Flickr Pakkeinspektøren er klar for arbeid. Untitled by rousp1, on Flickr Eller.. Uhmm... Jeg får se om jeg finner henne.... Untitled by rousp1, on Flickr Hunder er åpenbart smartere enn katter! Fikk med meg at enkelte her inne hadde tanker som involverer grønn boks? Untitled by rousp1, on Flickr
Haha... Nei du, de kom nok ikke med konvolutten. Untitled by rousp1, on Flickr Pakkeinspektøren er klar for arbeid. Untitled by rousp1, on Flickr Eller.. Uhmm... Jeg får se om jeg finner henne.... Untitled by rousp1, on Flickr Hunder er åpenbart smartere enn katter! Fikk med meg at enkelte her inne hadde tanker som involverer grønn boks? Untitled by rousp1, on Flickr
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 7. sep. 2011 #22 Ååååkomigjendaerresånøyeda? Ingen jeans blå Tu-delidu-dor?
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.022 Sted Erewhon 7. sep. 2011 #23 Sukk.. du er jammen ikke kjapp i vendinga du. Mitt gjettebidrag er; Sub med dato?
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 7. sep. 2011 #24 Vel.. Det er vel på tide med en liten tilståelse... Grunnet en liten time med dårlig impulskontroll har jeg rett og slett kjøpt noe som ikke passer med noen av kravene mine.. Men jeg elsker den! Nå kommer det bilder uten mer tull! Men jeg må få komme tilbake med noen av høyere kvalitet.. Lyset er ikke veldig samarbeidsvillig i dag. Boks med trykknapp. Det liker jeg! Trykk på knappen og boksen åpner seg! løk-krone her også, dog noe mer diskret enn Frodo's. Takk for tålmodigheten! Det har vært en lang dag for meg også!
Vel.. Det er vel på tide med en liten tilståelse... Grunnet en liten time med dårlig impulskontroll har jeg rett og slett kjøpt noe som ikke passer med noen av kravene mine.. Men jeg elsker den! Nå kommer det bilder uten mer tull! Men jeg må få komme tilbake med noen av høyere kvalitet.. Lyset er ikke veldig samarbeidsvillig i dag. Boks med trykknapp. Det liker jeg! Trykk på knappen og boksen åpner seg! løk-krone her også, dog noe mer diskret enn Frodo's. Takk for tålmodigheten! Det har vært en lang dag for meg også!
Mogens Medlem 15. mars 2009 Innlegg 2.253 Sted Asker 7. sep. 2011 #25 Har en anelse.. Edit: Der kom bildene, ja. Den kler deg
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.022 Sted Erewhon 7. sep. 2011 #26 Liker denne Fint at kronen ikke er så altfor stor også! kjøpte du briljant ur og gull sin?
M Magnus Medlem 25. okt. 2009 Innlegg 297 Sted Stavanger 7. sep. 2011 #27 Den der hadde jeg virkelig ikke sett komme! Gratulerer med nytt ur!
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 7. sep. 2011 #28 Ahhhhh! Jeg så den ble snappet kjapt, ja. Grattis!!! Jeg synes den er classy! Håper jeg får klå på den på Gtg, den skiven ser veldig pen ut! Jump hour? Cool
Ahhhhh! Jeg så den ble snappet kjapt, ja. Grattis!!! Jeg synes den er classy! Håper jeg får klå på den på Gtg, den skiven ser veldig pen ut! Jump hour? Cool
maghas9 Medlem 6. nov. 2009 Innlegg 3.480 Sted Østlandet 7. sep. 2011 #29 Ajaj, du som stakk av med den Gratulerer så mye, meget flott den der
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 7. sep. 2011 #30 Bra finte... Grattis med nydelig ur! Har jeg forstått det riktig at timevisningen er i "datovinduet", og minutene på den øverste retrograde viseren?
Bra finte... Grattis med nydelig ur! Har jeg forstått det riktig at timevisningen er i "datovinduet", og minutene på den øverste retrograde viseren?