Smerte

Vel.. Det er vel på tide med en liten tilståelse...


Grunnet en liten time med dårlig impulskontroll har jeg rett og slett kjøpt noe som ikke passer med noen av kravene mine.. :oops:

Men jeg elsker den! :D


Nå kommer det bilder uten mer tull!
Men jeg må få komme tilbake med noen av høyere kvalitet.. Lyset er ikke veldig samarbeidsvillig i dag.


IMG_66832.jpg



IMG_6685.jpg



Boks med trykknapp. Det liker jeg! Trykk på knappen og boksen åpner seg!


IMG_6686.jpg




IMG_6688.jpg




løk-krone her også, dog noe mer diskret enn Frodo's.

IMG_6691.jpg



IMG_6689.jpg




IMG_6692.jpg





Takk for tålmodigheten! Det har vært en lang dag for meg også! :p
 
Ahhhhh! Jeg så den ble snappet kjapt, ja. Grattis!!! Jeg synes den er classy! Håper jeg får klå på den på Gtg, den skiven ser veldig pen ut! Jump hour? Cool :D
 
Bra finte... Grattis med nydelig ur!
Har jeg forstått det riktig at timevisningen er i "datovinduet", og minutene på den øverste retrograde viseren?
 
Liker denne:) Fint at kronen ikke er så altfor stor også!

kjøpte du briljant ur og gull sin?

Ja, liker best den mer diskret kronen.

Om Mogens er identisk med Briljant, så ja. Om ikke, nei. ;)


Den der hadde jeg virkelig ikke sett komme! Gratulerer med nytt ur!

Det gjorde virkelig ikke jeg heller! Så dette uret for første gang når Mogens la det ut for salg. :p

Ahhhhh! Jeg så den ble snappet kjapt, ja. Grattis!!! Jeg synes den er classy! Håper jeg får klå på den på Gtg, den skiven ser veldig pen ut! Jump hour? Cool :D

Klåing ved neste GTG er greit det! Jump Hour er cool ja, klokken er 16.58. Tipp hvem som nistirrer på klokken sin? :p Og ja, det så skikkelig kult ut :p

Bra finte... Grattis med nydelig ur!
Har jeg forstått det riktig at timevisningen er i "datovinduet", og minutene på den øverste retrograde viseren?

Jepp!

Gratulerer, den var fin. (selv om du ble snytt for en viser)
Husk å stille riktig dato, det er ikke 16. i dag.:mrgreen:

Hehe! Snytt for en viser og datovisning faktisk! :p

Gratulerer med et nydelig og spesielt ur! Krever nok litt tilvenning å lese tiden kjapt på den:)

Ja, det gjør det nok. Heldigvis hører det til sjeldenheten at jeg lurer på hva klokken er når jeg titter på klokken jeg har på armen. :D
 
Gratulerer! Bra med noe litt annerledes i rolega-tåken (sier jeg som knapt har noe annet enn Omega). Når blir det GTG og klokketafsing?
 
Gratulerer. Ei nydelig klokke det der. Likte den godt.

Takk!

Gratulerer! Bra med noe litt annerledes i rolega-tåken (sier jeg som knapt har noe annet enn Omega). Når blir det GTG og klokketafsing?

Må få opp en tråd med tanke på hvilke helg som passer for flest. Har hatt litt mer aktive dager enn jeg så for meg, men det kommer snart!




Tror jeg kommer til å bytte ut crocoremmen med en ny rem. Noen tips til gode produsenter av krokodille eller alligator remmer?
 
Grattis :)

Flott å se at du gjorde akkurat som jeg sa at du skulle gjøre, for så å forsøke å dekke over det, for så å bevise at det var akkurat det du gjorde ;)
 
Ble heldigvis spart for den pinefulle starten på tråden, så alt først nå...

Må innrømme at jeg ikke hadde gjettet dette! Klokken er flott, og jeg er overbevist om at den oser av kvalitet, når du har den på hånden. Supert at noen tør å tenke - og handle litt utenfor boksen. Et ur for viderekomne. Gratulerer.
 
Grattis!

Ikke dum den der, til tross for at jeg hadde håpet på en Muff Diver!! ;)

Kom aldri inn på den nettsiden, lyst til å komme med litt nøkkelinfo? :p

Må innrømme at jeg ikke hadde gjettet dette! Klokken er flott, og jeg er overbevist om at den oser av kvalitet, når du har den på hånden. Supert at noen tør å tenke - og handle litt utenfor boksen. Et ur for viderekomne. Gratulerer.


TAKK! Der satt du ord på følelsen jeg sitter med her nå. At jeg har tatt et lite steg lenger ut mot kanten av stupet. :p
Men ja, den føles fantastisk på hånden. Det og se ned på en urskive utenom det vanlige er også en god ting! Eneste ulempen er at jeg får et problem med å bortforklare klokken om en medstudent skulle legge merke til den sinsyke skiven. :p