Smerte

Medlem
8. mars 2010
Innlegg
3.475
Sted
Over fjorden
Det gjør vondt å vente på noe godt!





Nå som vi er sammen om det går det bedre.









:twisted:








Neida, jeg liker ikke luremustråder jeg heller.. Det er bare det at... Pakken er i Bergen.. Klar for utkjøring... Og... Jeg kan ikke være hjemme for å ta i mot den.... Nå kan vi dele litt på smerten :mrgreen:
 
Jeg venter på en rem jeg har bestilt og nærmest løper til postkassen hver ettermiddag når jeg kommer fra jobben...

Jeg kan bare tenke meg frustrasjonen for dere som venter på ny klokke... Bit tenna sammen. Den kommer til slutt...
 
Min treat er på Arlanda nå.. Kaaaansje kommer klokken, til middag her hos meg! Jeg venter på gong gongen, som sier pakken er på vei!!! (melodi, kansje kommer kongen med knudsen og ludvigsen)
 
Hehe. Da er det håp om flere unboxinger i ettermiddag da! :D

Kjenner jeg gleder meg. Men er bekymret. Sporingen tyder på at posten ikke har lastet pakken min for utkjøring ennå... Det var dette med posten og ekspressfart da... Men det har jeg en annen tråd til. =P
 
Fikk nett bilde hjemmefra.

Gleder meg!!

9e25e415-3831-add9.jpg
 
For min del gikk evolosjonen fra Breitling til Rolex, håper det smittet.
 
Med hytte på Ustaoset har vi et utrykk.. Bergensere er som sædceller, det er mange av dem, og det er få det blir folk av.

La oss ikke oppleve at du er en av dem, rousp. Få pakka ut denna dritten:)
 
Greit, kom inn døren for 10 minutter siden. La oss sette i gang her!


Jeg har jo snust rundt etter noe nytt en stund nå.. Og har vel egentlig satt opp en mer eller mindre omfattende liste med krav.

  • Sportsur
  • Vanntett til min. 100m
  • Gjerne med krone på
  • Med dato
  • På lenke

Så, det overlater vel strengt tatt ikke så veldig mye til fantasien.. Gjør det vel?




Untitled by rousp1, on Flickr




Untitled by rousp1, on Flickr




Untitled by rousp1, on Flickr





Untitled by rousp1, on Flickr



Hva?? Løk??!